فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با اولویت بیماریابی و واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، گفت: ۸ مرکز مستقل واکسیناسیون برای کمک به سرعت بخشیدن به ایمنی جمعی در استان از سوی سپاه فعال شده است.

۸ مرکز واکسیناسیون کرونا توسط سپاه گلستان فعالیت می‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان، با اشاره به تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: خوشبختانه اجرای این طرح، نتایج خوبی به همراه داشته و در مرحله دوم آن که اولویت ما بیماریابی و کمک در امر واکسیناسیون کرونا بوده، توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج توان خود را برای گسترش واکسیناسیون علیه کرونا در استان وارد میدان کرده‌اند، گفت: در کنار مشارکتی که در مراکز واکسیناسیون استان داریم 8 مرکز هم به صورت مستقل از سوی سپاه استان در اماکن و فضاهایی که متعلق به سپاه بوده است، ایجاد کردیم.

سردار ملک شاهکوهی افزود: از اواخر سال 98 که کرونا همه‌گیر شد مشکلات اقتصادی برخی اقشار نیز به موازات آن افزایش پیدا کرد. ما تلاش کردیم در سپاه و بسیج به عنوان خادمان مردم، بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی کسانی که از شیوع کرونا دچار مشکل شدند را برطرف کنیم.

وی بیان داشت: در این مدت یکی از اولویت‌ها خود را کمک به زوج‌های جوان کم بضاعت قرار دادیم و در قالب نهضت کمک مومنانه آن را تعریف کردیم. در ایام همه گیری کرونا یکهزار و 600 سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه استان گلستان افزود: پس از دستور رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان در شرایط کرونایی، فرزندان ایشان در سپاه و بسیج بار دیگر پیش قراول حرکت عظیم کمک مومنانه شدند و در این مدت جلوه‌های کم نظیری از کمک و نوعدوستی مردم به تصویر کشیده است.

وی گفت: در استان گلستان پس از فرمان امام خامنه‌ای تا کنون بیش از 450 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده که این کار ادامه خواهد داشت.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: با کمک خیران و اقشار مختلف مردم در این مدت به موضوع آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد نیز ورود کردیم و تا کنون توانستیم آزادی 242 زندانی را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: ضدعفونی 103 هزار نقطه از استان، تولید و توزیع 2 میلیون و 600 هزار عدد ماسک، راه اندازی 745 کارگاه تولید ماسک، توزیع 3 هزار و 128 فقره کارت هدیه بین نیازمندان، توزیع 25 هزار بسته پوشاک و کفش برای دانش آموزان کم بضاعت و غیره همه با کمک خیران و با محوریت پایگاه‌های مقاومت سراسر استان انجام شده است.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: در موضوع کرونا 16 هزار گروه جهادی در استان ساماندهی شدند که 77 هزار نفر روز در قالب‌های مختلف به مردم خدمت کردند.

وی با بیان اینکه ما در سپاه و بسیج، شأنی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مردم یاری ما تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار