مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان خبرداد

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان گفت: مناطق سیل زده گمیشان و آق قلا میزبان اردوهای جهادی دانش آموزان انجمن اسلامی کشور است.

مناطق سیلزده گلستان میزبان اردوهای جهادی دانش آموزان انجمن اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدعلی نقی حسینی ایزدی شامگاه شنبه در آیین افتتاحیه طرح ملی اردوی جهادی طلایه داران خدمت ویژه انجمن های اسلامی دانش آموزن سراسر کشور در مناطق سیلزده، اظهار کرد: از روز گذشته اردوی جهادی طلایه داران خدمت را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: از ۲۲ تیر هم از سراسر کشور و استان های متقاضی گروه های ۲۰ تا ۴۰ نفره در مناطق سیل زده حضور می یابند و مناطق سیل زده استان گلستان میزبان چهار تا هشت استان خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه این اردوهای جهادی در قالب چهار دوره سه روزه برگزار می شود، بیان کرد: اردوهای جهادی طلایه داران خدمت تا تاریخ دوم مرداد سالجاری در برخی مدارس سیل زده آق قلا و گمیشان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان حضور در اردوهای جهادی است و در ایامی مانند امسال که برخی مناطق کشور دچار سیل شده و خسارت دیده است دانش آموزان می توانند خدمات عمومی در این مناطق ارائه کنند و فعالیت آنها منجر به خودساختگی آنها هم خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار