مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به نقش آفرینی بانوان در پیشبرد جبهه حق گفت: هویت اسلامی این است که باید در میدان ارزشهای معنوی، اجتماعی، سیاسی و شناخت توطئه‌های دشمن به روز شویم.

اجتماعات انقلابی و مسئولانه به تحقق نهضت پیشرفت منتهی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین صبح امروز به مناسبت ورود امام حسن عسکری(ع) و هفته فرهنگی گرگان در نشست بانوان فرهیخته فعال فرهنگی و کنشگر اجتماعی اظهار کرد: نقش بانوان مسلمان ایرانی و فرهیخته در پیشبرد اسلام و تبیین و تعمیق فرهنگ تمدنی ولایی بسیار اثرگذار است.

وی اجتماعات انقلابی، ایمانی و مسئولانه را در تحقق نهضت پیشرفت انقلاب اسلامی موثر خواند و افزود: با تحقق چنین تمدنی بشریت به آمال خود خواهد رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان ابراز امیدواری کرد خروجی این نشست‌ها بتواند گامهای رو به جلو برای ایجاد تمدن نوین اسلامی برداریم. گرزین با اشاره به اینکه گرگان و گلستان مهد فرهنگ و ادب بوده است، بیان کرد: میردامادها، میرفندرسکی ها، حکیم جرجانی‌ها، استرآبادی ها و... ثمره تربیت مادرانی است که به درجه پیشرفت و بالندگی رسیدند و توانستند در دامان بانوان فرصت ظهور و بروز پیدا کنند.

وی توانمندی‌های بانوان را در کانون خانواده مهم خواند و گفت: با عزمی جرم و راسخ برای حرکت تمدنی و تربیت نسل انقلابی باید حرکت کنیم و دشمن را به عقب برانیم‌.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار