بیکی گفت: سیاست مردمی سازی فرهنگ و هنر یک نگاه انقلابی و دینی است.

سیاست مردمی سازی فرهنگ و هنر یک نگاه انقلابی و دینی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» صبح امروز (پنجشنبه 20 آبان) در جلسه وبیناری کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان که به منظور ترشیح برنامه های «فهما 1400» برگزار شد، با توضیح نکات ضروری، رویکرد دولت جدید را مردمی سازی فرهنگ و هنر اعلام کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: این رویکرد، یک نگاه انقلابی و دینی است که ان شاءالله کانون های فرهنگی و هنری مطابق این سیاست بتوانند تولیدات بسیار خوبی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: باید از این فرصت استفاده کرد، زیرا کانون های فرهنگی و هنری مساجد از یک ماهیت مردمی برخوردار هستند و به راحتی می توانند سیاست مردمی سازی فرهنگ و هنر را اجرایی کنند.

 

بیکی اظهارداشت: ما زمانی می توانیم فرهنگ و هنر مطلوب و مورد پسند عامه را مردمی کنیم که این سیاست به دست خود مردم اجرایی شود.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بهترین مجری این سیاست هستند که می توانند با توجه به حضوری که در لایه های مختلف مردمی دارد هم شناخت خوبی نسبت به ذائقه مردم داشته باشد و هم نقاط ضعف و قوت را خوب می شناسد و بر اساس آن به سمت مردمی سازی فرهنگ پیش برود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد بزرگترین شبکه مردمی کشور است و در اقصی نقاط کشور حضور پررنگ دارند، افزود: بستر بسیار خوبی در کشور فراهم است و مهم حضور پر رنگ و مشارکت بالای کانونی است و همین طور حمایت های مادی و معنوی مسئولان و سیاستگذاری و مدیریت کار می باشد که باید انجام شود تا سیاست مردمی سازی فرهنگ و هنر مسیر تکاملی خودش را طی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار