عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

ناپختگی مدیران در صنعت مرغ/ تصمیمات اشتباه گذشته تکرار نشود

مهر نوشت: تصمیمات ناپخته در واردات مرغ منجمد و پیشنهاد حذف ارز یارانه ای در تامین نهاده های طیور موجب نگرانی مرغداران گلستانی شده و آن ها این امر را با رویکرد حمایت از تولید در تضاد می دانند.

 

شهرستان گالیکش نیازمند مرکز قرنطینه دامی است

ایرنا نوشت: رییس اداره دامپزشکی گالیکش گفت: این شهرستان به عنوان یکی از مبادی اصلی ورودی و خروجی گلستان برای بهبود کنترل و نظارت بر سلامت دام زنده و فرآورده‌های خام دامی عبوری به یک مرکز قرنطینه‌ دامی مجهز نیاز دارد.

 

کشف میلیاردی اقلام احتکاری در گلستان/ دستگیری سارق سابقه‌دار دریچه‌های فاضلاب در گنبدکاووس

فارس نوشت: جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا با بسیج تمام نیروها و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان برگزار شد.

 

رتبه نخست واکسیناسیون هدف ستاد کرونا باشد/ ۸ شهر گلستان آبی است

شبستان نوشت: زنگانه گفت: در حال حاضر شهرستان های مراوه‌تپه، کلاله، گنبدکاووس، گرگان، ترکمن، بندرگز در وضعیت زرد و ۸ شهرستان دیگر استان در وضعیت آبی هستند.

 

افزایش جمعیت گلستان نیاز به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری ویژه دارد

ایرنا نوشت: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به توطئه دشمنان برای تاراج سرمایه‌های هویتی و اجتماعی مانند فرزندآوری گفت که افزایش نرخ رشد جمعیت استان نیاز به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری ویژه دارد.

 

ضامن کارمند؛ سنگ پیش پای نوسازی مسکن روستائیان

صدا و سیما نوشت: سه هزار و ۶۰۰ طرح نوسازی مسکن روستائیان در گلستان با اجرا نشدن قانون ضمانت زنجیره‌ای وام توسط برخی بانک‌ها معطل مانده است.

 

۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان گلستان کشف شد

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال اقلام احتکاری و ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استان گلستان کشف شد.

 

یک خبر خوب بعد از بازگشایی مرز اینچه‌برون/ تردد بیش از ۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل بین‌المللی

فارس نوشت: مدیر پایانه مرزی اینچه‌برون گفت: با توجه به لغو ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل بین‌المللی در مرز اینچه‌برون از تاریخ ۲۲ مهرماه تاکنون بیش از ۵۰۰ دستگاه تردد صورت گرفته است.

 

شهردار: گنبدکاووس صاحب گذر هنر می‌شود

ایرنا نوشت: شهردار گنبدکاووس با اشاره به حضور هنرمندان فراوان رشته‌های گوناگون در شرق گلستان گفت که این نهاد با هدف معرفی جایگاه واقعی فرهنگ غنی این شهرستان، به‌زودی گذر هنر را در یکی از پارک‌ها یا معابر اصلی گنبد ایجاد خواهد کرد.

 

آغاز تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای ۶۰ سال در گلستان

ایسنا نوشت: مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: افراد بالای ۶۰ سالی که حداقل چهار ماه از تزریق دوز دوم آنها می‌گذرد می‌توانند برای تزریق دوز سوم یا بوستر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

انتقال فناوری چینی در طرح جهش مسکن/عملیات ساخت را واگذار نمی کنیم

مهر نوشت: سخنگوی کمیسیون عمران و نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود چینی ها به طرح جهش تولید مسکن صرفاً در زمینه انتقال تکنولوژی است.

 

91 درصد نسخه‌ها در استان گلستان الکترونیکی نوشته می‌شود

تسنیم نوشت: مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه این استان پیشرو در زمینه نسخه‌نویسی الکترونیک است، گفت: از ابتدای آذرماه، نسخه‌نویسی کاغذی دیگر انجام نمی‌شود و ما نیز هیچ پرداختی برای این نسخه‌ها نخواهیم داشت.

 

پایانه صادراتی محصولات کشاورزی نیاز ضروری گلستان

ایرنا نوشت: ظرفیت و قابلیت فراوان تولید محصولات کشاورزی در گلستان، قرارگرفتن در مسیر کریدور شمال و جنوب، فعالیت گمرک مرزی اینچه برون با ترکمنستان و دسترسی به بازار اوراسیا، ساخت پایانه صادرات محصولات را با هدف توسعه اقتصادی در استان دوچندان کرده است.

 

آزادی و مرخصی بیش از ۲ هزار مددجو در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان از آزادی و مرخصی بیش از ۲ هزار مددجو در گلستان در قالب طرح پایش زندانیان خبر داد.

 

سرقت کابل برق ۵۰ کیلومتر از جاده‌های گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون راهداری اداره کل راهداری گلستان گفت: حدود ۵۰ کیلومتر از کابل‌های برق جاده‌های استان به سرقت رفته است.

 

آزادی بیش از ۲۰۰۰ مددجو در گلستان در قالب طرح پایش زندانیان

ایسنا نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با حضور قضات در زندان های گلستان و بررسی وضعیت مددجویان، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار محکوم از زندان آزاد شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار