فرمانده سپاه نینوای گلستان با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت و کنترل قیمت در بازار گفت که این نهاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد کنترل قیمت‌ها و طبق فرایند و دستورالعمل های قرارگاه هفدهم ربیع کشور، به حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کنار سایر نهادهای نظارتی ادامه خواهد داد.

فعالیت قرارگاه هفدهم ربیع برای کنترل قیمت بازار در گلستان ادامه دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی‌ ملک‌شاهکوهی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قرارگاه در گلستان در قالب چهار کمیته و هفت کارگروه با حضور ۱۷ مدیرکل و مسئول دستگاه‌های اجرایی استان به فعالیت خود ادامه می دهد.

آبان ماه سال گذشته و به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا ، قرارگاه هفدهم ربیع با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: این قرارگاه در این مدت ۲۰ اقدام مهم عملیاتی با همکاری بسیج، اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در راستای کمک به طرح‌ها و برنامه‌های ستاد تنظیم بازار انجام داد یکی از مهمترین اقدامات، ساماندهی وضعیت گندم و راه اندازی سامانه فروش آرد بود.

ملک شاهکویی ادامه داد: برپایی هشت ایستگاه بازرسی در هشت گلوگاه مهم استان، مانع‌زدایی از مسیر تولید تخم‌مرغ با تولید روزانه ۱۵۰ تُن ، مانع‌زدایی از مسیر صادرات تخم مرغ به قطر، راه‌اندازی شبکه سیار بازرسی با ۵۲۰ عضو و آموزش، نظارت و توانمندسازی ۲ هزار و ۵۰۰ بازرس مشترک از بازار با همکاری صنعت معدن و تجارت و جهادکشاورزی و راه‌اندازی شبکه کاسب امین با هزار کاسب برای تنظیم بازار توزیع روغن نباتی، شکر، مرغ و تخم‌مرغ از دیگر اقدامات این قرارگاه در گلستان بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار