امام‌جمعه موقت گالیکش: آرمان‌های بسیج همان آرمان‌های امام راحل و شهدای دشت کربلاست

امام‌جمعه موقت گالیکش گفت: بسیجی حزبی نیست بلکه همه احزاب می‌توانند در بسیج شرکت کنند.

بسیج تنها از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کند

srmejmshg33

امام‌جمعه موقت گالیکش گفت: بسیجی حزبی نیست بلکه همه احزاب می‌توانند در بسیج شرکت کنند.

به گزارش " پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه " حجت‌الاسلام سید رسول میرزایی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گالیکش با اشاره به 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری افتخارشان این است که خود یک بسیجی هستند.

وی افزود: آرمان‌های بسیج همان آرمان‌های امام راحل و شهدای دشت کربلاست.

به گفته میرزایی بسیجی حزبی نیست بلکه همه احزاب می‌توانند در بسیج شرکت کنند. بسیج تنها از یک نفر تبعیت می‌کند و آن مقام معظم رهبری است.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به بزرگ اربعین حسینی گفت: پیاده‌روی اربعین موجبات رضایت مقام معظم رهبری را فراهم کرده و این حرکت عظیم نارضایتی یهود و صهیونیست و جهان غرب را به دنبال داشته است.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین یک حرکت مذهبی بود ولی لرزه‌ای به جان دشمنان اسلام انداخت؛ زیرا این مردم بدون دعوت آمده بودند و بدون سلاح وارد صحنه شدند.

امام‌جمعه موقت گالیکش با اشاره به سنت حسنه وقف گفت: وقف یکی از سنت‌های حسنه دین ما است و مردم از همین وقف‌ها از قبیل مساجد، تکایا و مراکز خدماتی و رفاهی بهره می‌گیرند.

میرزایی فرارسیدن رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم‌السلام را تسلیت گفت و افزود: ماه محرم و صفر مردم را از انجام گناهان و معاصی بر حذر داشته و آن‌ها را بیمه کرده است.

امام‌جمعه موقت شهرستان گالیکش با توجه به فصل سرما از مردم خواست در مصرف گاز و برق صرفه‌جویی کنند.

وی از حقوق نجومی انتقاد کرده و از دستگاه قضائی خواست که ذره‌ای در این قضیه کوتاه نیاید.

خطیب جمعه شهرستان گالیکش افزود: این حق همه مردم است و مردم در این راستا خون داده‌اند و قلب امام زمان (عج) از این قضیه مکدراست.


منبع : نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار