رئیس ستاد هفته بسیج سپاه نینوا گلستان گفت : بیش از 3 هزار برنامه در هفته بسیج برگزار می گردد که 675 برنامه آن از برنامه های شاخص می باشد.

اجرای بیش از 3 هزار برنامه در هفته بسیج / آغاز اجرای طرح گشت محله محور بسیج با عنوان "حماسه خدمت و امنیت"

به گزارش گلستان 24 ؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی رئیس ستاد هفته بسیج سپاه نینوا استان گلستان در جمع خبرنگاران ، اظهارکرد: آنچه موجب سر بلندی در برابر استکبار می شود روحیه و تفکر بسیجی است .

وی ادامه داد: این نوع تفکر با عث به زانو در آمدن استکبار جهانی در منطقه شده است .

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) ، افزود : اگر تفکر بسیجی در هر کشوری طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن کشور دور خواهد شد .

وی تفکر بسیجی را نقطه مقابل استکبار دانست و اذعان داشت : سی و هشتمین بزرگداشت هفته بسیج با بیش از 3 هزار برنامه در استان گلستان  با شعار " بسیج مظهر مردم سالاری دینی " در سطح رده های مختلف بسیج اجرا خواهد شد .

حسینی به 200 عنوان برنامه هفته بسیج اشاره کرد و افزود : در هفته بسیج 675 برنامه شاخص استانی در 8 محور اجرا می شود .

وی به برنامه های متعدد هفته بسیج اشاره کرد و افزود : در بخش پروژه های اقتصاد مقاومتی سال جاری 9 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به بسیجیان سطح استان داده شده است .

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان، گفت: در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در بسیج انجام شده است در طول هفته بسیج تمام مراکز درمانی سپاه و بسیج در سطح استان ویزیت رایگان را برای بسیجیان در طول هفته رایگان انجام می شود و در روز بیست و نهم آبان ماه نیز به عموم مردم خدمات ویزیت رایگان ارائه می‌دهد.

وی افزود: در طول هفته بسیج برنامه های مختلف فرهنگی همچون فضاسازی شهر ، اجرای محفل انس با قران ، نمایشگاه فرهنگی و هنری ، گردهمایی حلقه های صالحین ، یادواره شهداء ، مسابقه تولیدات فضای مجازی من و رسانه ، مسابقات فرهنگی ، ورزشی و ... اجرا می شود .

این مقام مسئول تاکیدکرد: عطرافشای گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است و یادواره شهدای منا و شهید شاخص بسیج خانم نازقلیچی امثال در شهر بندرترکمن برگزار می شود.

رئیس ستاد هفته بسیج سپاه نینوا استان گلستان به تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه مقاومت" در سراسر استان اشاره کرد و افزود: اجرای‌‌‌گشت های محله محور بسیج با عنوان "حماسه خدمت و امنیت" به عنوان برنامه محوری از هفته بسیج در 5 آذر به طور همزمان در سطح کشور آغاز می شود.

وی تصریح کرد: پروژه های عمرانی همچون ساختمان حوزه تجمیعی خواهران و برادران در شهرستان‌های بندرترکمن ، آزادشهر و طلاب شهرستان کلاله با اعتبار بیش از 11 میلیارد و820 میلیون ریال در هفته بسیج افتتاح می شود.

حسینی تصریح کرد: نیت خالص بسیج باعث خروج از تنگنا‌ها می شود چون بسیج در قبال کمک هایی که انجام می دهد هیچ توقعی از کسی ندارد .

 

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار