احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستاناحسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است :

به نام خدا
بسیج لشکر مخلص خداست. امام خمینی (ره)

بسیج همواره از روزهای آغازین انقلاب شکوهمند اسلامی که کشور عزیزمان مورد تهاجم و تعرض واقع گشت با جوانانی عاشق و دوستدار اهل بیت (علیه السلام) و رهرو مکتب عاشورا با تبعیت از امام خود در صحنه های مختلف حضوری چشمگیر و فعال داشته است . 

این لشکر مخلص خدا اکنون پس از سالها تجربه اندوزی در مسیر خدمت به مردم مانند روزهای آغازین انقلاب و دوران دفاع مقدس در همه حوزه ها با شجاعت و ایستادگی مثال زدنی به دفاع از میهن همت نهاده اند که شاهد نقش آفرینی های اثرگذار این شجره طیبه هستیم . 

اندیشه مبتنی بر درایت و فهم معمار کبیر انقلاب در خصوص تشکیل بسیج را امروز با فراگیری و گستردگی در سطح کشور شاهدیم که در مقابله با شیوع ویروس کرونا در صحنه مبارزه با این بیماری همراه و همقدم با جهادگران عرصه سلامت حاضر و مشغول خدمت رسانی می باشند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه محترم فرهنگیان استان و دانش آموزان فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان جان بر کف صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان برای میهن عزیزمان سربلندی و سر افرازی مسئلت می نمایم. 

 

احسان گوهری راد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار