سنگدوینی گفت: مدیران بانک ها در میان مردم نیستند و درد مردم را نمی فهمند و این بانک ها بیان کنند چند درصد تسهیلات قرض الحسنه ارائه می کند و حتی برخی از بانک های مدعی شرایط خاص مثل سپرده گذاری برای این تسهیلات دارند.

مدیران بانک ها در میان مردم نیستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کشور شرایط خوبی نیست و مردم که به ما رجوع می کنند قالب درد و مشکلات معیشتی دارند.

وی افزود: یکی از نیازهای جامعه شغل است و برخی خانواده ها بیان می کنند یارانه نمی خواهیم و به جای آن دولت  اشتغال ایجاد کند، از بانک ها انتقاد داریم که مدیران بانک ها در میان مردم نیستند و  درد مردم را نمی فهمند و این بانک ها بیان کنند چند درصد تسهیلات قرض الحسنه ارائه می کند و حتی برخی از بانک های مدعی شرایط خاص مثل سپرده گذاری برای این تسهیلات دارند.

این مقام مسئول به ضرورت برنامه ریزی وزارت نیرو در خصوص تامین گاز مصرفی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: گلستان و مازندران، خراسان رضوی و شمالی در انتهای خطوط گاز قرار دارند و  باید تمهیدات لازم در خصوص فصل زمستان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  شورای اسلامی به حضور معاون وزیر نیرو به گلستان اشاره کرد و گفت: علاوه بر بودجه و اعتبارات استانی  850 میلیارد تومان بودجه ملی برای برخی از طرح ها و پروژه های اولویت دارد درخواست شد تا مردم تابستان سال آینده را با مشکلات کمتری سپری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار