ساخت مخزن آب در آزادشهر در انتظار برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

ساخت مخزن آب در آزادشهر به کجا رسید؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، داوود احمدی نصرآبادی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: در بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ازطرح‌های شهرستان آزادشهر مصوب شد با توجه به توسعه و گسترش شهر و احتمال مشکل کمبود آب در برخی نقاط در شهر آزادشهر مخزنی ساخته شود.

او افزود: قرار شد شورای شهر و شهرداری زمینی را به شرکت آب و فاضلاب معرفی کند تا نسبت به ساخت مخزن اقداماتی انجام شود.

احمدی نصرآبادی گفت: در خردادماه مکاتباتی با شهرداری انجام شد و نقاطی به ما معرفی شد، بلافاصله نسبت به اخذ پیمانکار برای اجرای آزمایش ژئوتکنیک اقدام کردیم تا ببینیم منطقه‌ای که از سمت شهرداری معرفی شده است امکان ساخت مخزن وجود دارد یا نه.

او افزود: بعد از ارائه گزارش پیمانکار اواخر مردادماه فراخوانی برای ساخت مخزن با برآورد ۴.۴ میلیارد تومان منتشر کردیم، اما با سفر مجدد مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان در تاریخ ۲۸ شهریور، مصوب شد چون شرکت آب منطقه‌ای در حال اجرای طرح‌های آبرسانی روستا‌های آزادشهر و رامیان است این طرح هم از طریق شرکت آب منطقه‌ای انجام شود.

احمدی نصرآبادی گفت: ما علی رغم میلمان نسبت به لغو فراخوان اقدام کردیم تا مصوبات سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابلاغ شد، با پیگیری‌های انجام شده به ما اعلام شد شرکت آب و فاضلاب استان این طرح را اجرا کند و ما بلافاصله اقدام به اعلام فراخوان کردیم.

او افزود: اگر این مناقصه شرکت کننده داشته باشد ۱۴ آذر ماه زمان بازگشایی مناقصه است واگر برنده‌ای داشته باشد نسبت به شروع ساخت مخزن از ابتدای دی ماه اقدام می‌کنیم.

احمدی نصرآبادی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت  آب منطقه‌ای استان آنچه را که وظیفه شان بوده در این زمینه پیگیری کرده اند.

او افزود: مدت زمان احداث مخزن با توجه به موقعیت در زمین شیبدار ۸ ماه در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار