عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

توشن گرگان مقصدی جدید برای خانه دومی‌ها
باشگاه خبرنگاران نوشت: ویلاسازی و ساخت خانه دوم در روستا‌های گردشگری گلستان، به اصالت روستا‌ها آسیب می‌زند.

بخشش ۱۵ محکوم به قصاص از ابتدای امسال در گلستان
مهر نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پانزدهمین بخشش محکوم به قصاص که به تازگی در مینودشت اتقاق افتاد یک جوان متولد ۷۴، فرصت زندگی دوباره پیدا کرد.

آغاز آموزش حضوری دانش آموزان در همه مدارس گلستان
صدا و سیما نوشت: همه ۳۸۰ هزار دانش آموز گلستانی پس از ماه‌ها تحصیل غیرحضوری، از امروز اول آذر در کلاس‌های درس حضوری حاضر  شدند.

توزیع ۵۰۰ هزار بسته کمک معیشتی در گلستان تاکنون
باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده سپاه نینوا گفت: تاکنون ۵۰۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در گلستان توزیع شده است.

خسارت شدید کشاورزان گلستان در قطب تولید سویای کشور
مهر نوشت: امسال در شرایطی که ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع گلستان زیر کشت سویا رفته، اما محصول بسیاری از مزارع به باردهی نرسید و دست کشاورزان خالی مانده است.

فیلم مستند "وداع در تپه نقره‌ای" در کانادا به نمایش در می آید
باشگاه خبرنگاران نوشت: مستند "وداع در تپه نقره‌ای" ساخته فیلمسازان گلستانی با انتخاب جشنواره بین‌المللی فیلم ونکوور کانادا در این کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

عاقبت نافرجام برای شاخ‌وشانه‌ کشیدن در فضای مجازی/ پارک‌های شهر گرگان شب‌ها هم برای خانواده‌ها امن می‌شود
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از اجرای طرح سالم‌سازی فضای پارک‌های شهر گرگان خبر داد گفت: امنیت مردم شوخی‌بردار نیست ناامنی خط قرمز دستگاه قضا است.

فعالیت دوباره ۳۳واحد صنعتی راکد گلستان
صداوسیما نوشت: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: با فعال سازی دوباره این واحد‌های تولیدی برای ۲۹۵نفر نیز فرصت شغلی فراهم شد.

بارش‌ها در گلستان ۷۰ درصد بیشتر شد
ایسنا نوشت: گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش ۷۰ درصدی میزان بارندگی سال زراعی استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

آغاز پایش مصرف گاز ادارات و مشترکان خانگی از امروز
صداوسیما نوشت: پایش مصرف گاز ادارات و کنتور مشترکان خانگی با هدف شناسایی مشترکان پر مصرف از امروز در استان آغاز شد.

نهالکاری در مناطق دچار حریق جنگل‌های «درازنوی» کردکوی
فارس نوشت: پویش نهالکاری با شعار «هر ایرانی یک درخت» با هدف تقویت پوشش گیاهی در منطقه «جهان‌نما» برگزار شد. به گفته لطفی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در این مراسم ۱۴ هزار بذر و ۲ هزار نهال بلوط بومی با همکاری و مشارکت تشکل‌های مردمی، دستگاه‌های دولتی از جمله هلال احمر، منابع طبیعی، کوهنوردان، طرفداران و همیاران محیط زیست در مناطق دچار حریق جنگل‌های «درازنوی» شهرستان کردکوی کاشته شد.

کاهش سهمیه سوخت وانت بار‌ها در صورت دوگانه سوز نشدن
صداوسیما نوشت: رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت نفت در خصوص تغییر سبد سوخت مصرفی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به گازسوز مقرر شده است سهمیه کارت سوخت (سهمیه لیتراژی) وانت بار‌های تک سوز در مدت ۷ماه به تدریج کاهش یابد.

375 زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران بسیجی آزاد شدند
تسنیم نوشت: فرمانده سپاه گلستان با بیان اینکه بسیج، تشکیلاتی صرفاً نظامی نیست، گفت: بسیج در زمان بحران‌ها و سختی‌ها همواره در کنار مردم بوده و هست و ما جلوه‌های ایثار و حماسه را در رزمایش کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی شاهد بوده‌ایم.

علت تاخیر در رسیدن نهاده‌ها به مرغداری‌های گلستان چیست؟
صداوسیما نوشت: مدتی است تامین نهاده‌ها مانعی بر سر راه تولید در مرغداری‌های استان گلستان شده است.فعالان این صنعت در استان می‌گویند: نهاده‌هایی که خریده اند به دستشان نرسیده است و مسئولان هم پاسخگو نیستند. آنها؛ مجبورند که نهاده‌های مورد نیاز خود را از بازار آزاد به قیمت بالاتری تامین کنند.

سد نرماب مینودشت استان گلستان ۱۰ سال در انتظار اعتبار و آب
ایرنا نوشت: سد نرماب چهل چای مینودشت یکی از مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو و بزرگترین طرح‌ عمرانی گلستان با گذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن به ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تا مشکل آب چهار شهرستان شمالی و شرقی این استان برطرف شود.

۱۴درصدی که از واکسن گریزانند
صدا و سیما نوشت: تا کنون حدود ۱۴درصد معادل بیش از 200 هزار نفر از جمعیت هدف واکسیناسیون کرونا در گلستان، سراغی از واکسن نگرفته اند و تا کنون حتی یک نوبت را هم نزده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار