عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** اعتراض کارکنان برق گلستان به رونداستخدام/مسئولان قول پیگیری دادند

مهر نوشت: جمعی از کارکنان شرکت برق گلستان مقابل این سازمان حضور یافته و نارضایتی خود را نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اعلام کردند که مسئولان در این زمینه قول پیگیری دادند.

 

*** طرح توسعه بیمارستان کودکان طالقانی گرگان آغاز شد
ایرنا نوشت: عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کودکان طالقانی گرگان، جایگزین بیمارستان فعلی امروز شنبه با حضور استاندار گلستان آغاز شد.

****جاده‌های گلستان در تسخیر فروشندگان سیار
مهر نوشت: حاشیه جاده های گلستان در تسخیر وانت بارها و دستفروشان است که این امر علاوه بر افزایش ترافیک، سبب به خطر افتادن جان شهروندان خواهد شد.

***هشدار استاندار گلستان به بانک‌ها/ ماجرای کفش آهنی برای مدیران گلستانی
فارس نوشت: استاندار گلستان گفت: به بانک‌هایی که کمتر از ۴۰ درصد منابع را برای توسعه استان به‌کار گرفتند اعلام می‌کنم باید باقی منابع را در این مسیر قرار دهند.

*** رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش است
ایرنا نوشت: نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: رای اعتماد به "یوسف نوری" وزیر پیشنهادی رییس جمهوری به مجلس به خاطر داشتن سوابق کاری و علمی قابل قبول، کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش است.

*** حل مشکل پتروشیمی مهم ترین خواسته مردم گلستان از دولت
مهر نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل پتروشیمی مهم ترین خواسته گلستانی ها از دولت است که با وجود وعده های داده شده تاکنون هیچ اقدامی در مورد آن انجام نشده است.

*** برگزاری جشنواره «سردار بصیرت»/ اعطای جایزه ویژه «مرد میدان» به اقدام جهادی برتر
ایسنا نوشت: رئیس جهاددانشگاهی واحد گلستان با اشاره به برنامه های ویژه این نهاد در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه ای «سردار بصیرت» با محوریت ترویج فرهنگ شهادت و روحیه جهادی برگزار می شود.

*** اعزام زائران گلستانی به عتبات پس از ۲ سال وقفه از سرگرفته می‌شود
ایرنا نوشت: مدیر حج و زیارت گلستان گفت که پس از ۲ سال وقفه در انجام سفرهای رسمی و زیارتی عتبات به دلیل شیوع کرونا ۴۷ گلستانی این هفته راهی عراق می‌شوند.

*** استقبال گلستانی‌ها از طرح جهش مسکن دولت سیزدهم؛ امید ۲۳ هزار خانوار برای خانه‌دار شدن
تسنیم نوشت: دولت سیزدهم یکی از اولویت‌های اساسی و اصلی خود را در زمینه تأمین مسکن برای جوانان و اقشار متوسط و ضعیف قرار داده؛ موضوعی که با استقبال شهروندان از جمله در استان گلستان مواجه شده است.

*** گلستان جزو ۳ استان آخر در میزان کشندگی کرونا است
مهر نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طی هفته گذشته یک نفر بر اثر کرونا در گلستان فوت کرده و گلستان جزو سه استان آخر در میزان کشندگی کرونا است.

*** گسترش شرایط آبی کرونایی در ۱۳ شهرستان گلستان/ نگران ورود سویه جدید کرونا هستیم
ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی جدید شرایط کرونایی، استان گلستان در شرایط خوبی به سر می برد، گفت: از ۱۴ شهرستان استان فقط شهرستان آزادشهر شرایط زرد را تجربه می کند.

*** 7000 جلد کتاب در طرح پاییزه گلستان به فروش رسید
باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: حدود هفت هزار جلد در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ گلستان در ۱۷ کتابفروشی به فروش رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار