در صحن شورای اسلامی شهر گرگان مطرح شد که مدیران شهری نباید با دامن زن به اختلافات در خدمت به مردم تعلل کنند و شهروندان به فعالیت های امیدآفرین نیاز دارند.

اختلاف آفت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان/ دودستگی برطرف شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، شامگاه (شنبه ۶ آذر) جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اعضای شورای شهر، شهرداری و مدیران شهرداری و همچنین فرمانده سپاه نینوای گلستان برگزار شد.

 

در این جلسه فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مدیران شهری نباید با دامن زن به اختلافات در خدمت به مردم تعلل کنند و شهروندان به فعالیت های امیدآفرین نیاز دارند.

 


سردار «علی ملک شاهکویی» افزود: اختلاف و دو دستگی بین اعضای شورا سبب می شود که امر خدمت رسانی به مردم کاهش یابد.

 

وی گفت: اگر اختلاف نظری بین اعضای شورا وجود دارد نباید به رسانه ها کشیده شود و به صورت درون گروهی حل شود.

 

ملک شاهکویی بیان کرد: مدیران شهری باید اهتمام خود را بیشتر کنند تا پروژه های شهری نیمه تمام گرگان به سرانجام برسد، گرگان با توجه به ظرفیت هایی که دارد نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست یابد.

 


فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری باید توجه داشته باشند که برای خدمت به شهروندان از مناطق محروم و کم برخوردار غافل نشوند و مردم ساکن در محلات حاشیه نشین شهر ولی نعمتان انقلاب هستند.

 

وی خطاب به مدیران شهری گفت: ویژه بینی به این محلات عین عدالت است نباید همه توجه به محلات مرفه باشد.

 


ملک شاهکوهی از وضعیت فرهنگی شهر هم انتقاد کرد و گفت: جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های مدیریت شهری گرگان نسبت به سایر شهرها در سطح پایین تری قرار دارد، المان ها و تصاویر شهدا در شهر مشهود نیست و باید در این زمینه فعالیت بهتری انجام شود.

 


فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: شهروندان بیش از هر زمان دیگری نیازمند خبرهای خوش و فعالیت های امیدآفرین هستند در این شرایط سخت اقتصادی باید به جامعه انرژی مثبت و نشاط تزریق شود.

 


در این جلسه همچنین نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهارکرد: خدمات شهری در مناطق کم برخوردار گرگان با شرایط مطلوب فاصله دارد که این موضوع باید به دغدغه اصلی مدیریت شهری تبدیل شود.

 

«عیسی مهری» گفت: بیشتر مردم ساکن در مناطق کم برخوردار افرادی هستند که در شرایط حساس کشور همچون انتخابات و راهپیمایی پیشتاز  و نقش آفرین هستند که ما وظیفه داریم بهترین خدمات را برای آنها ارائه کنیم.

 


وی با اشاره به لوایح ارجاعی از کمیسیون ها به صحن شورا بیان کرد: بسیاری از این لوایح فاقد مطالعات و یا اظهار نظر های کارشناسی است، اعضای شورای شهر برای حضور در جلسات کمیسیون ها حق الزحمه دریافت می کنند و شایسته نیست که لوایح به صورت خام و بدون بررسی در صحن مطرح شود.

 


«محمدرضا سبطی»، شهردار گرگان هم در این جلسه گفت: برای ترویج گفتمان و فرهنگ شهادت باید از سازوکارهای ثمربخشی استفاده کنیم تا علاوه بر مدیریت منابع مالی، حداکثر بهره وری حاصل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار