عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

۷۰ درصد بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری گرگان محقق نشد

ایرنا نوشت: شهردار گرگان با اشاره به فرصت کمتر از چهار ماهه برای تحقق بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی این شهرداری در سال جاری گفت که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد این بودجه محقق شده است .

 

کمبود اعتبار و تحریم مشکل راه آهن گرگان- مشهد

مهر نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: هزینه اولیه پیش بینی شده برای احداث خط ریلی گرگان- مشهد حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال است که برای اجرایی شدن آن نیازمند سرمایه‌گذار هستیم.

 

تخریب سازه ۲۰ساله غیرمجاز در مراوه‌تپه

صداوسیما نوشت: رئیس حوزه قضایی شهرستان مراوه تپه از اجرای حکم خلع ید از یک هزار و ۲۰۰مترمربع از مراتع این شهرستان خبر داد.

 

کلید واژه ما در مذاکرات هسته‌ای رفع کامل تحریم‌های ظالمانه است

فارس نوشت: فعال سیاسی اجتماعی گلستان گفت: تنها کلید واژه ما در مذاکرات هسته ای رفع و برداشتن کامل تحریم های ظالمانه بوده و تیم مذاکره کننده ارشد کشورمان با تسلط کامل بر دیپلماسی منطبق بر علم، قدرت، اقتدار و عقلانیت از حقوق ملت ایران دفاع می کند.

 

مرگ ۱۹ نفر در حوادث حین کار ۷ماه امسال

صداوسیما نوشت: حوادث حین کار در گلستان هفت ماه امسال دوبرابر بیشتر از پارسال قربانی گرفت.

 

بیشتر مراجعان به اورژانس های اجتماعی زنان زیر ۳۰ سال هستند

مهر نوشت: مدیر بهزیستی گرگان گفت: سمن ها کمک کنند تا مشکلات و آسیب های حوزه بانوان کمتر شود زیرا متاسفانه در حال حاضر بیشتر مراجعات به اورژانس اجتماعی زنان زیر ۳۰ سال و دختران جوان هستند.

 

هنرمند گرگانی منتخب جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت شد

ایرنا نوشت: مدیر انجمن سینمای جوانان گلستان گفت: فیلم مستند "سمفونی حمید" به کارگردانی جعفر صادقی هنرمند گرگانی در بخش مسابقه فیلمهای بلند پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت انتخاب شد.

 

قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای توشن گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گرگان گفت: ۵ مورد حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در روستای توشن شهر گرگان اجرا شد.

 

عامل تبرکشی در گرگان دستگیر شد

تسنیم نوشت: از دقایقی قبل فیلمی در فضای مجازی استان گلستان در حال انتشار است که در آن فردی با تبر به دو نفر از شهروندان حمله و آنها را مجروح می‌کند که پلیس از دستگیری ضارب تبرکش در کمتر از ۳ دقیقه خبر داد.

 

برداشت ۲۰هزار تُن وش پنبه امسال در گلستان

صدا وسیما نوشت: رییس اداره پنبه و دانه‌های روغنی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: با آغاز برداشت پنبه از اواخر مرداد در مزارع استان، حدود ۲۰هزار تُن محصول به کارخانجات پنبه پاک کنی تحویل داده شده است.

 

بیش از ۱۲۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های گلستان شناسایی شد

ایرنا نوشت: سرهنگ علی عبدی رییس پلیس راه گلستان گفت: در جاده‌های استان بیش از ۱۲۳ نقطه حادثه خیز شناسایی شده که برخی از آنها رفع و تلاش برای بهبود بقیه نقاط درحال انجام است.گلستان پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه ارتباطی آسفالته دارد.

 

افزایش میزان مصرف گاز در گلستان/مشکلی در تأمین مصارف خانگی نداریم

مهر نوشت: مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: زمستان امسال کمبود گاز برای مصارف خانگی نخواهیم داشت و افزایش قیمت ها هم بر اساس مصارف خانواده ها از ۴۰ درصد به بالا خواهد بود.

 

هدف مذاکرات باید برداشتن تحریم‌ها باشد/ نتیجه مذاکره باید در زندگی مردم نمایان باشد

فارس نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مذاکرات رئیس تیم مذاکره‌کننده ارشد کشور‌ ما به صورت کارشناسی و کاملا مشرف به امور بین‌الملل بر حفظ منافع ایران و حق و حقوق ایران اسلامی و ملت ما بر برداشتن کامل تحریم‌ها پافشاری خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار