پوستر سومین جشنواره ملی شعر و داستانک نماز و معارف مهدوی روز پنجشنبه با حضور مسئولان استانی در گلستان رونمائی شد.

پوستر سومین جشنواره ملی نماز و معارف مهدوی در گلستان رونمائی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این آیین گفت: این جشنواره با هدف اعتلای فرهنگ نماز، عبادت، نیایش و فرایض الهی در ۲ گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال با موضوع نماز و معارف مهدوی برگزار می‌‌شود.

اکبر مهدوی‌نیا بیان کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا ۱۲ بهمن به صورت تایپ شده در قالب فایل word به نشانی الکترونیکی ramianershad@gmail.com بارگذاری کرده و یا از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۱۱۵۳۲۶۵۱۰ ارسال کنند.

وی اظهارداشت: با بررسی و نظر هیات داوران به نفرات اول تا سوم جشنواره به ترتیب ۱۰، پنج و سه میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

به گفته وی مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با ۲۲ بهمن برگزار می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در راستای توسعه اقدامات مرتبط با نماز، اقداماتی از جمله جشنواره فرهنگی هنری نماز، برگزاری کارگاه آموزشی طرح ملی شهر نماز و خانه نماز، محراب عاشقی، نمایشگاه مجازی کلید بهشت، کارگاه آموزشی اذان و اقامه در مساجد، برگزاری جشنواره نور چشم اذان و اقامه صحیح، بومی‌سازی فعالیت های فرهنگی و هنری و اهدای کتاب با موضوع نماز به کتابخانه ها از سوی این اداره کل انجام شد.

مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گلستان هم در این آیین گفت: سال گذشته بیش از ۳۰۰ اثر از کشور به این جشنواره ملی ارسال شد که امیدواریم در سومین جشنواره بر تعداد این آثار افزوده شود.

قاسم محمدی اظهار داشت: شبکه های اجتماعی، فضاهای مجازی و شبکه شاد گلستان با ۷۵۰ هزار مخاطب دانش‌آموز، مدیر و معلم ظرفیتی ویژه برای تبلیغ این جشنواره ملی هستند.

وی افزود: سال گذشته از نظر کمی و کیفی آثار نفیسی به جشنواره ارسال شده که بیش از ۱۶۰ اثر برای مخاطبان زیر ۱۸ سال و  ۱۳۰ اثر برای شرکت کنندگان خارج استان بود که امیدواریم با اطلاع رسانی بیشتر امسال شاهد استقبال گسترده در این جشنواره باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار