محمدی گفت: در حال حاضر، نسل نو و جوان و نوجوان منجی بشریت را نمی شناسند و روی مباحث مربوط به مبانی ظهور آگاهی ندارند.

اصحاب رسانه و قلم حامی اصلی ستاد اقامه نماز/ نسل جدید نو از مبانی ظهور آگاهی ندارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «قاسم محمدی» ظهر امروز (پنجشنبه 11 آذر) در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی «شعر و داستانک نماز و معارف مهدوی» گفت: اصحاب رسانه و قلم بازوی پرتوان و حامی اصلی ما هستند و نقش مهم و بسزایی در روند این جشنواره ها دارند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گلستان با بیان اینکه نقطه عطف این جشنواره در سال گذشته نماز بود، افزود: امسال نیز معارف مهدوی به جشنواره اضافه شده و در قالب جشنواره ملی «شعر و داستانک نماز و معارف مهدوی» برگزار می شود.

 

وی، همزمانی دو نیمه شعبان و تولد منجی بشریت در ایران را به فال نیک گرفت و گفت: ما اعتقاد داریم که امام زمان(عج) زنده و شاهد اعمال ماست.

 

محمدی ادامه داد: در حال حاضر در جامعه ما، نسل نو و جوان و نوجوان منجی بشریت را نمی شناسند و روی مباحث مربوط به مبانی ظهور آگاهی ندارند.

 

وی تاکید کرد: در این جشنواره سعی می شود به این مسئله تاکید کنیم و خلق آثار به صورت کتاب چاپ و در دسترس همه قرار گیرد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۳۰۰ اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده بود که امیدواریم امسال افزایش داشته باشد.

 

وی، شبکه های اجتماعی، فضاهای مجازی و شبکه شاد گلستان با ۷۵۰ هزار مخاطب دانش‌آموز، مدیر و معلم را ظرفیت ویژه ای برای تبلیغ این جشنواره ملی اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار