مهندس کوهساری نماینده مجلس:گلستان قطب تولید مرغ کشور است و بایستی صنایع بسته بندی و سایر صنایع وابسته به آن نیز در این استان به همان اندازه رشد داشته باشد.

استان گلستان قطب تولید مرغ کشور است
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل دامپزشکی گلستان، نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان گفت: دامپزشکی در امر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام همواره در خط مقدم است و نقش آن در بهداشت و سلامت جامعه بی بدیل است.
مهندی کوهساری اضافه کرد:با تلاش و زحمات کارکنان دامپزشکی استان خوشبختانه استان از نظر رخداد بیماریهای دام،طیور و آبزیان در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوریکه طبق گزارشات بدست آمده از نظر بیماری لکه سفید میگو، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان ، تب برفکی و بیماری طاعون نشخوراکنندگان کوچک استان پاک هستیم.
کوهساری اذعان داشت: استان گلستان همانطور که در بحث تولید و پرورش مرغ همواره رتبه اول و دوم کشور را داراست میتواند در صنایع بسته بندی و سایر صنایع وابسته نیز قطب کشوری باشد و این استان آماده سرمایه گذاری در این حوزه است و ما نیز از سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه مند در این حوزه استقبال می کنیم.
در این دیدار دکتر محرابی  مدیر کل دامپزشکی استان نیز ضمن تبیین نقش دامپزشکی  در بهداشت و سلامت جامعه  و همچنین پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی ،گزارشی اجمالی از وظایف و فعالیت های دامپزشکی را ارائه داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار