نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: چوب لای چرخ واحدهای تولیدی نگذارید.

چوب لای چرخ واحدهای تولیدی نگذارید

به گزارش گلستان 24 ؛نبی هزار جریبی ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت استاندارد اظهار کرد: در این اوضاع اقتصادی باید بر دستان تولیدکنندگان بوسه زد آن ها مشکلات زیادی در واحدهای تولیدی دارند.

وی با بیان این که باید از تولیدکنندگان حمایت کرد، افزود: در همین چند روز اخیر تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی در خصوص مشکلاتی که با اداره اقتصاد و دارایی داشتند به من مراجعه کردند.

هزارجریبی ادامه داد: مشکل دیگر کشور صادارت است به جای این که سیستم های دولتی حامی بخش خصوصی باشند، سد راه آن ها هستند.

وی رانت خواری را معضل بزرگ جامعه برشمرد و گفت: عده ای در حوزه اقتصادی رانت خواری می کنند و کارهای خرد و حاشیه ای را به پیمانکار می سپارند که این اصلاً پسندیده نیست.

هزارجریبی بیان کرد: برخی چوب لای چرخ دخانیات گذاشتند و در سه سال آن را با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان واگذار کردند در حالی که در آن زمان بیش از سه هزار میلیارد تومان برآورد قیمت شده بود.

وی با بیان این که ۹۰ درصد واگذاری ها به بخش خصوصی ایراد دارد، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب می خواستیم عدالت اجتماعی داشته باشیم اما اکنون فساد بر سیستم مالی بیداد می کند در حالی که مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند.

هزارجریبی خاطرنشان کرد: بیکاری بیداد می کند و مردم هر روزه به ما مراجعه می کنند، آیا آمارهای ارائه شده در خصوص اشتغال درست است؟


انتهای پیام/مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار