رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز گفت: خدمت توام با عزت به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات این قشر معزز هدف اصلی بنیاد است.

خدمت توام با عزت به جامعه ایثارگری هدف اصلی بنیاد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، سید رضا حسینی جبلی به همراه  ناخدا قاسمی و سرهنگ جعفری از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دیدار با پدر شهید والامقام« کاظم یدالهی» گفت: ایثارگری شهدا و جانبازان مایه عزت جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت شریف ایران است.
وی افزود: شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تأکید کرده، به معنای کامل به
درادامه این دیدار  ناخدا قاسمی ضمن دلجویی از پدرش شهید کاظم یدالهی گفت: مفهوم شهادت در هر زمان و در هر برهه‌ای، در کشور اسلامی ما از ارزش بالایی برخوردار بوده است.
وی افزود: ملت اسلامی ما چه در دوران قبل‌از انقلاب و چه دوران بعد از انقلاب، سال‌های دفاع مقدس و حتی پس‌از پایان جنگ تحمیلی، هیچ‌گاه مفهوم شهادت و شهادت‌طلبی را به فراموشی نسپرده‌اند و در هر لحظه‌ای برای دفاع از میهن اسلامی و یا ارزش‌های انقلاب و دین اسلام پا در رکاب شهادت نهادندنمایش گذاشتند.
شهید کاظم یدالهی در تاریخ 3 خرداد 1343 دیده به جهان گشود و در 27 اسفند 1362 در محور سومار به درجه رفیع  شهادت نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار