بیکی گفت: مدافعان سلامت در دوران کرونا بلند همتانه پا در عرصه خدمت رسانی گذاشتند که تلاش های آنها کمتر از جهاد در میادین جنگ و جهاد نبود.

تلاش های پرستاران در دوران کرونا جایگاه واقعی آنها را جلوه گر کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شاید هیچ گاه همانند دوران کرونا جامعه ما به ارزش و جایگاه پرستاری پی نبرده بود، سختی کار، شجاعت و استقامت در دوران سخت نشان داد که پرستاری جایگاه رفیعی است که باید به آن بها داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: سالروز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار یک نامگذاری با مسمایی است.

 

وی ادامه داد: مجاهدات و مراقب های آن حضرت در حادثه کربلا یک انتقال پیام بسیار خوبی است که جامعه پرستاری ما می تواند با تاسی از شخصیت این بانوی بزرگ شیعه مسیر بسیار خوب و هدف بسیار بلندی را برای خودشان رقم بزنند.

 

بیکی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت در میان پرستاران یکی از اهداف بلند سیاست های نظام است که برای آن باید برنامه ریزی کرد.

 

وی تاکید کرد: باید به شکلی جایگاه این قشر زحمتکش در جامعه رفیع و بلند باشد که زحمات این قشر از نگاه های مردم مغفول واقع نشود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: حقیقتا در دوران کرونا به گونه ای مدافعان سلامت بلند همتانه پا در عرصه خدمت رسانی گذاشتند که تلاش های آنها کمتر از جهاد در میادین جنگ و جهاد نبود.

 

وی گفت: تجلیل از مقام رفیع این قشر ایثارگر نباید فقط محدود به ایام ولادت زینب (س) باشد بلکه باید به عنوان سمبل تلاشگران بی ادعا در مناسبت های مختلف از آنها تقدیر کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار