با حضور مسئولین شهرستانی؛

پایگاه فرهنگی تابستانه محمد رسول الله در اسکله بندر ترکمن با حضور مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید

بهره برداری از پایگاه فرهنگی تابستانه محمد رسول الله در اسکله بندرترکمن

به گزارش گلستان 24، سید صادق شیرنگی، معاون فرماندار بندر ترکمن ظهر امروز در حاشیه افتتاح این پایگاه فرهنگی، طی سخنانی گفت: مقوله فرهنگ یک بحث بسیار مهم و تاثیرگذار در جامعه است، چرا که پایه و اسا بقاء هر کشوری فرهنگ است. اگر فرهنگ کشوری آسیب ببیند و رسوخ پذیر شود خسارات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل خواهد کرد.

بهره برداری از پایگاه فرهنگی تابستانه محمد رسول الله در اسکله بندرترکمن

وی با اشاره به جنگ نرم علیه نظام اظهار داشت: دشمنان راههای مختلفی از جمله نظامی، اقتصادی و … را برای ضربه زدن به نظام آزمایش کردند اما هر بار با شکست سنگین و غیر قابل تصور با مقاومت و پایداری مردم به نتیجه مورد نظر نرسیدند. لذا تنها راه مبارزه را در جنگ نرم از طریق فرهنگی دیده و در سالهای اخیر تلاش میکنند با حمله به ارزشها و اعتقادات و باورهای مردم به اهداف پلید خود برسند. در همین راستا تنها راه مبارزه در برابر حملات نرم دشمنان حفظ و تقویت ارزشها و اعتقادات و باورهای دینی است.

شیرنگی در ادامه تصریح کرد: حضور در تفرجگاهها و مناطق تفریحی باید بگونه ای باشد که اخلاق و اعتقادات زیر سوال نرود و انتظار به این است که گردشگران و همشهریان عزیز به پاس خون شهداء خود پاسدار ارزشها بوده و با رعایت حقوق دیگران به باورهای مذهبی احترام بگذارند.

معاون فرماندار بندرترکمن در پایان هدف از اجرای طرح فرهنگی تابستانه را صیانت از حقوق و امنیت اجتماعی، ایجاد محیط مناسب برای رفاه گردشگران ساحلی، ارائه مطلوب خدمات و حفظ سلامت عمومی دانست و مجموع این اقدامات را موجب افزایش سلامت در جامعه برشمرد.

انتهای پیام/کاسپین

ارسال نظر

آخرین اخبار