رئیس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: مهم ترین مطالبه ما از رئیس جمهور این است که نگاه فرهنگی را بر نگاه اقتصاد و سیاست غلبه دهد.

رئیس جمهور نگاه فرهنگ را بر اقتصاد و سیاست غلبه دهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سید جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب فرهنگ مظلوم بوده و نگاه به فرهنگ می تواند نقش ویژه ای در کاهش آسیب های اجتماعی، پیشرفت اقتصاد و حتی سیاست داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان افزود: برای پیشرفت در اقتصاد و سیاست باید قبل از هر چیز به داد فرهنگ برسیم زیرا فرهنگ همانند هوایی است که تنفس می کنیم.

وی کادرسازی (نیروسازی) و اقتصاد را دو لازمه مهم فرهنگ دانست و تصریح کرد: ما در چله دوم انقلاب، در مکتب بزرگ مردی همچون حاج قاسم سلیمانی نفس می کشیم و لازمه فرهنگ سازی در چنین شرایطی این است که قبل از هر موضوعی اقتصاد فرهنگ را تامین کنیم.

محمد زاده مساجد، محلات، سینما، مبلغان، آموزش و پرورش و نشر کتاب را به عنوان موضوعات مهم فرهنگی نام برد که برای رسیدگی به هرکدام باید اقتصاد آن تامین شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: مراکز آموزش و پروش، هیات ها، خانه های قرآنی، حوزه های علمیه و مساجد مراکز مهمی هستند که در تیررس کار فرهنگی قرار داشته و وظیفه مهم نیروسازی را برعهده دارند لذا باید مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: مهم ترین مطالبه ما از رئیس جمهور این است که نگاه فرهنگی را بر نگاه اقتصاد و سیاست غلبه دهد و این مصداق کلام رهبر معظم انقلاب است که فرهنگ از سیاست و اقتصاد مهم تر است.

محمدزاده گفت: برای تربیت نسل انقلابی در گام دوم انقلاب باید همانند دهه ۶۰ محله محوری را حول مساجد شکل دهیم و کار را به مردم بسپاریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار