سرپرست فرمانداری گرگان گفت: ۸۱.۵ درصد جمعیت ۱۲ سال به بالا گرگان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که ۳۳۶ هزار و ۹۲۹ دوز در نوبت اول تزریق شده است.

۸۱ درصد گرگانی ها واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت یزدویی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده دو قانون مدیریت بحران مشمول فاز اول طرح هوشمندسازی بوده و ملزم به رعایت آیین نامه ابلاغی هستند.

سرپرست فرمانداری گرگان ادامه داد: مطابق دستورالعمل ابلاغی همه کارکنان و خدمات گیرندگان ادارات ملزم به ارایه کارت واکسیناسیون و یا تست منفی آزمایش کرونا هستند.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از انتقال کرونا در اصناف، همه متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی باید واکسینه شده و نسبت به نصب کارت واکسن پرسنل در محل قابل رویت اقدام کنند.

یزدویی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی با رویکرد اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا با نظارت اداره میراث فرهنگی در همه هتل‌ها، مهمان‌پذیر ها و بومگردی و نظایر آن پیاده سازی و هرگونه ارایه خدمات با ارائه کارت واکسیناسیون یا تست منفی PCR مشتریان ضروری است.

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما واکسیناسیون تمامی دانش آموزان است که خوشبختانه با سرعت خوبی در حال انجام است و در حال حاضر بیش از ۳۳ هزار نفر معادل ۸۵ درصد دانش آموزان حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی در ادامه به وضعیت واکسیناسیون شهرستان اشاره کرد و گفت؛ ۸۱.۵ درصد جمعیت ۱۲ سال به بالا شهرستان گرگان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که ۳۳۶ هزار و ۹۲۹ مورد مربوط به دوز اول بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار