رییس شورای اسلامی گنبدکاووس گفت که با هدف زیباسازی فضاهای عمومی و مبلمان شهری، بهسازی چهار میدان اصلی شامل امام علی (ع)، ۱۷ شهریور، انقلاب و یادبود شهدای بهار در خیابان امام خمینی (ره) آغاز شده و یادمان (المان) متناسب با نام هر میدان در آن نصب می‌شود.

چهار یادمان جدید در میادین اصلی گنبدکاووس نصب می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، پرویز ناصری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیباسازی فضاهای عمومی و مبلمان شهری باتوجه به قدمت تاریخی و فرهنگی گنبدکاووس یک نیاز اساسی است.

وی بیان کرد: فراخوان طراحی المان‌ برای این میادین منتشر شده و امیدواریم با مشارکت طراحان متخصص، بهترین یادمان‌ها متناسب با نامگذاری هر یک از این چهار میدان طراحی و اجرا شود.

رییس شورای اسلامی گنبدکاووس گفت که به بهترین طرح برای هر یک از میدان‌ها ۲ قطعه سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

ناصری، آغاز ساخت بنای جدید شهرداری، بازسازی و بهسازی پارک پنج هکتاری داریوش، موازییک فرش و بتن رنگی پیاده‌روهای شهری، بهسازی ورودی‌های شهر و تحویل آن به دهیاران روستاهای حومه شهر برای نگهداری و بهسازی یا احداث سرویس‌های بهداشتی در چند نقطه شهر را از دیگر برنامه‌های شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس برشمرد.

رییس شورای شهر گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد طی چند سال آینده فضاهای عمومی و مبلمان شهری گنبدکاووس زیباتر شده و زمینه برای جذب گردشگران فراهم گردد.

شهر گنبدکاووس با افزون بر ۱۶۵ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت دومین شهر بزرگ استان گلستان است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار