عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

باز عفریت آتش به جنگل هیرکان شبیخون زد

ایرنا نوشت: جنگلهای گلستان سالها خسته از استمرار هجوم آتش و از غم و بُغض بی صدا از پای فتاده است. برای زدودن چنین غمی از این عرصه های زندگی چه باید کرد؟ تدبیر حفظ این ثروت ملی در عصر دانایی بشر چیست؟ ای کاش روزی برسد که جنگلها را بدون تهدید آتش و تخریب و تصرف ببینیم.

 

مسدودسازی تنها راه «زیارت» برای نظارت بر انتقال مصالح ساختمانی

فارس نوشت: روستاهای تاریخی تفریحی «زیارت» یا «توشن» گرگان فقط یک راه ورودی دارند که مسدودسازی آنها و نظارت بر انتقال مصالح در کنار نظارت شدید بر متولیان ایست و بازرسی راه‌ها تنها طریق جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز است البته شناسایی و برخورد یکسان با همه متخلفان تنها راه ممکن در این فرض است.

 

موانع توسعه معادن در استان گلستان در سفر رئیس جمهور بررسی می‌شود

تسنیم گلستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از بررسی برخی محدود‌ها و موانع توسعه معادن در استان در جریان سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: باید به راهکار زیست محیطی برای توسعه بخش معدن برسیم.

 

دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز در خلیج گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس اداره حفاظت محیط زیست ترکمن گفت:در عملیات یگان دریایی نیروی های دریابانی شهرستان ترکمن دو شکارچی غیر مجاز در خلیج گرگان دستگیر شدند.

 

امسال ۵۰ هزار اصله نهال رایگان در گرگان توزیع می‌شود

ایرنا نوشت: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان گفت: این نهاد در سال جاری ۵۰ هزار اصله نهال غیرمثمر رایگان در این شهرستان توزیع می‌کند که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد افزایش دارد.

 

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در ۱۳ سال گذشته

شبستان نوشت: رضایی گفت: از اول سال ۸۴ تا امروز، ۱۰ هزار واحد مسکونی با حمایت و نظارت بنیاد مسکن و تسهیلات بانکی در روستاهای گرگان ساخته شد.

 

عامل نارنجی یا عامل فرهنگی ،مسئول تخریب جنگل های هیرکانی

صدا و سیما نوشت: برای حفاظت از عرصه های جنگلی هیرکانی که ثبت جهانی شده به تغییر فرهنگی و حمایت ازجوامع محلی نیاز است.

 

کیفرخواست ۷ متهم دخیل در پرونده قتل هاشم‌آباد گرگان صادر شد

ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از صدور کیفرخواست پرونده معروف به قتل در «هاشم‌آباد» از سوی دادسرای گرگان خبر داد و گفت در این پرونده هفت نفر به دادگاه معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار