عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

وقوع ۲۵فقره حریق در جنگل های گلستان

مهر نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: به دلیل افزایش دما و وزش باد گرم و خشک به ویژه در نواحی شرق استان از روز پنج‌شنبه تاکنون ۲۵ فقره حریق در نقاط مختلف از جنگل های استان رخ داده است و ۴۵ هکتار از عرصه های منابع طبیعی در آتش سوخت.

 

چالشهای ورزش گلستان از کمبود زیرساختها تا نبود حامی مالی
ایرنا نوشت: ورزش گلستان که از قدیم الایام حرف‌ها برای گفتن در عرصه ملی و جهانی داشت اما به دلیل نبود زیرساخت‌های کافی و حامی مالی هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است از نگاه ورزشکاران و کارشناسان این حوزه به نگاه ویژه مسوولان کشوری و استانی نیاز دارد.

 

سپاه نینوا ۴۰ روستای مرزی اهل‌سنت را محرومیت‌زدایی می‌کند
فارس نوشت: مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان گفت: متاسفانه در روستاهای محروم به ویژه روستاهای مرزی ما فقر فرهنگی اجتماعی بیداد می‌کند و برای محرومیت‌زدایی در این روستاها به صورت تخصصی وارد می‌شویم.

 

سهم گلستان در بودجه ۱۴۰۱ اندک است

مهر نوشت: نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در تخصیص بودجه سال ۱۴۰۱ به استان گلستان کم لطفی شده است.

 

۹۵۰ کیلومتر راه‌های گلستان در دولت سیزدهم خط‌کشی شد
ایرنا نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۹۵۰ کیلومتر محورهای ارتباطی این استان طی مدت ۱۰۰ روز خدمت دولت سیزدهم خط کشی شده است.

 

انتظار چند ساله برای اتصال خط تلفن ثابت در رامیان
باشگاه خبرنگاران نوشت: درخواست و پیگیری برخی از شهروندان رامیانی برای دریافت خط تلفن ثابت سالهاست بی پاسخ مانده است.

 

تکمیل دادسرای گنبد، رهاورد سفر رییس قوه قضاییه به گلستان
ایرنا نوشت: رییس دادگستری گنبدکاووس گفت که تکمیل ساختمان نیمه کاره دادسرای این شهرستان جزو مصوبات سفر حجت الاسلام "محسن اژه‌ای" رییس قوه قضاییه به گلستان قرار گرفت و امیدوارم با تخصیص اعتبار موردنیاز، وضعیت کمبود فضای فیزیکی مجموعه دستگاه قضا در این شهرستان رفع شود.

 

از قطعی مکرر آب تا فرسودگی ۲۴۰۰ کیلومتر از لوله‌های آب گلستان
فارس نوشت: معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان گلستان گفت: با توجه به اختلاف ارتفاع در شهر گرگان و کمبود آب تولیدی متاسفانه کفاف جمعیت مردم این شهرستان را نمی‌دهد مجبور به برنامه زمان‌بندی هستیم در حال حاضر برنامه زمان‌بندی ما از ساعت 22 شب آغاز و لغایت ساعت سه صبح ادامه دارد.

 

بالگردهای سپاه برای اطفای حریق در پارک ملی گلستان به پرواز در آمدند
تسنیم نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به وقوع چند مورد حریق در پارک ملی گلستان در یکی دو روز گذشته گفت: چهارمین حریق در منطقه " قوش چشمه" از روز جمعه شروع شده و همچنان آتش‌سوزی ادامه دارد

 

مشاهیر جرجان ثبت جهانی شوند/ گام دوم انقلاب با تکریم مفاخر تسریع می شود
ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، مینودشت و گالیکش با اشاره به لزوم شناخت و افتخار به مفاخر گنبدکاووس یا همان جرجان قدیم، گفت: درخواست ما ثبت جهانی نام مشاهیر این خطه پرافتخار است.

تصمیمات جزیره‌ای در مدیریت شهری دلیل ترافیک بالا در گرگان/ رشد 300 درصدی تعداد خودروها در گلستان
فارس نوشت: رئیس پلیس راهور گلستان بخش اعظمی از مشکلات مربوط به ترافیک را تصمیمات نامناسب در حوزه شهری عنوان کرد و گفت: متأسفانه ما شاهد مدیریت واحد شهری در استان نیستیم، تمام تصمیمات جزیره‌ای گرفته می‌شود و نتیجه این جزیره‌ای تصمیم گرفتن این است که معابر ما دیگر ظرفیت خودروها را ندارد.

 

امکان حضور اُمیکرون در کشور وجود دارد/ تجمعات شب یلدا را کنترل کنید
ایسنا نوشت: رئیس انجمن ویروس شناسی کشور با اشاره به اینکه بروز سویه جدید کرونا به دلیل جهش در سویه قبلی بوده است، گفت: ممکن این این جهش در داخل کشور ایجاد شده و اُمیکرون در کشور وجود داشته باشد.

 

زیرساخت‌های لازم در استان گلستان برای حضور سرمایه‌گذاران کافی نیست
تسنیم نوشت: معاون اقتصادی استاندار گلستان معتقد است در سال‌های گذشته در حق مردم این استان از سوی دولت‌های مختلف، اجحاف صورت گرفته و همین امر سبب شده امروز گلستان جزو ۵ استان محروم کشور باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار