سنگدوینی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک را بسیار عالی خواند و گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس حتما به بخش درمان و جامعه پزشکی و وزارت بهداشت کمک می کنم.

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک بسیار عالی است/ به بخش درمان و وزارت بهداشت کمک می کنم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» امروز در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: استان گلستان جزو 5 استان اول کشور در استفاده نسخه الکترونیکی است و 97 درصد پزشکان استان از این نسخه استفاده می کنند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط مردم به دلیل مشکلات معیشتی در بحث درمان، دارو و بستری خوب نیست، افزود: یکی از مکان هایی که می توان  به مردم کمک کند بیمه سلامت است، که در این زمینه خوب عمل کرده و مردم را خوب دیده است.

 

وی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک را بسیار عالی خواند و گفت: برای برخی از مردم که این توان را ندارند و باید تا جایی که این موضوع جا نیفنتاده برای آنها از نوع دومش هم استفاده شود، اگر نسخ کاغذی به یکباره حذف شود مطمئنا برای مردم نارضایتی برای ایجاد می شود.

 

سنگدوینی ادامه داد: یکی از نیازهای ضروری مردم در جهت سلامت بیمه است و بیمه سلامت این پوشش را انجام داده است و این مجموعه و افراد در قالب بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی قرارداد دارند و تاثیر خوبی در کاهش هزینه های درمانی مردم دارد و اگر این روند ادامه یابد رضایتمندی مردم دو چندان می شود.

 

وی، از مجموعه وزارتخانه و سازمان بیمه سلامت کشور خواست تا به استان گلستان توجه بیشتری داشته باشند و گفت: توانمندی مالی مردم استان گلستان ضعیف است و باید کمک شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به اینکه در این دو سال کرونا بیمه سلامت خدمات خوبی را به مردم کرده است، اظهارداشت: به عنوان نماینده مردم در مجلس حتما به بخش درمان و جامعه پزشکی و وزارت بهداشت کمک می کنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار