نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که نباید از هزینه مقابله با فساد و مفسدان هراس داشته باشیم تاکید کرد که با هم‌گرایی بیشتر و اراده قوای سه‌گانه، فسادزدایی در کشور تسهیل می‌شود.

هم‌گرایی قوای سه‌گانه موجب تسهیل فسادزدایی در کشور می‌شود

رمضان‌علی سنگدوینی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موارد مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب در روز تنفیذ رییس جمهوری اظهار داشت : در مقابله با فساد به یقین مشکلات و فشارهایی وجود دارد اما باید با قدرت برای پاک‌سازی سیستم و شناسایی و محاکمه مفسدان عمل کرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: مبارزه با قاچاق و رانت و فساد مطالبه اصلی مردم است و جدیت در فساد زایی اعتماد عمومی را افزایش داده و همراهی جامعه با نظام را بیشتر خواهد کرد.

وی گفت: دولت جدید باید بدون توجه به رفتارهای موسوم به جناح بازی و قوم گرایی با عزم جدی و شبانه روزی به فکر حل دغدغه های مردم از جمله زدودن کامل فساد در جامعه باشد.

وی تاکید کرد: دولت جدید باید به معنای واقعی مردمی و ولایی باشد و با کار جهادی و بی وقفه از همه ظرفیت ها و فرصت ها از جمله بخش خصوصی به درستی استفاده کند که در آن صورت بسیاری از مشکلات اعتباری دولت برطرف خواهد شد.

سنگدوینی اظهار داشت : برای تشویق به حضور سرمایه گذاران در امور اجرایی  و توسعه خدمات در کشور باید امنیت و ثبات را تضمین کرد و همانطور که امنیت کشور در دنیا زبانزد است باید امنیت اقتصادی کشور هم مطلوب شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد : ثبات قوانین و حمایت کافی، انگیزه بخش خصوصی را افزایش خواهد داد و رغبت به مشارکت بیشتر سرمایه گذاران را دوچندان می کند.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف کشور برای سرمایه گذاران گفت: بخش های انرژی مانند نفت و گاز و جاذبه های گردشگری از جمله حوزه های پر منفعت برای سرمایه گذاران است که با اعمال مشوق های مناسب می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی گفت : یکی از راه های حمایت از حضور سرمایه گذاران، تسهیل سازی ورود بخش خصوص است که با  کاهش بروکراسی های اداری می توان سرعت اجرای پروژه ها را افزایش داد.

سنگدوینی گفت :دولت می تواند برای تسهیل در امور، صدور برخی مجوزها را به استانداران واگذار کند تا از نظر زمانی خللی در کار سرمایه گذاران به وجود نیاید.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیکاری، ازدواج و مسکن از جمله مهمترین دغدغه‌های مردم به خصوص جوانان است که دولت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که مردم در یک‌سال نخست تغییرات و بهبود این شرایط را احساس  کنند.

وی به دولت سیزدهم پیشنهاد کرد که از توان همه نخبگان و اساتید برای بازکردن گره های اقتصادی کشور بهره بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار