بیکی از ثبت ۱۱۶ اثر از گلستان در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

ثبت ۱۱۶ اثر در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»/ شرکت در مسابقات تا ۲۴ دی تمدید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ترویج فرهنگ قرآن یکی از وظایف اصلی دستگاه های فرهنگی است که باید در طول سال همواره با برنامه ریزی های مختلف نسبت به آن اقدام کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اساس تقویم برنامه ای خود، مسابقات قرآنی مدهامتان را همیشه در دستور اجرا دارد و این مسابقات جزو برنامه های قرآنی کشور و مورد توجه علاقمندان به مسابقات قرآنی است.

 

وی ادامه داد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با هدف شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و ایجاد رقابت بین متسابقین در رشته های؛ قرائت تحقیق، اذان، قرائت نماز، قرائت تقلیدی، مکبری و قرائت ترتیل کار خود را آغاز کرده است.

 

بیکی اظهارداشت: تا کنون در استان گلستان یکصد و 16 اثر از طرف علاقمندان به قرآن برای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال شده است.

 

وی گفت: این مسابقات تا (24 دی) تمدید شده و قرآن دوستان می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خودشان اقدام کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار