امام جمعه ترکمن بابیان اینکه دولت و به‌ویژه سازمان حفاظت محیط‌زیست، خلیج گرگان را نجات دهند، از تبدیل خلیج گرگان به مرداب در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های ذی ربط این قطعه ارزشمند از ساختار محیط‌زیست کشور را دریابند.

امام جمعه بندر ترکمن: دولت خلیج گرگان را از مرگ نجات دهد
به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام محمد صالح منصوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مشکلات بندر ترکمن، وضعیت نامناسب خلیج گرگان را مشکل اساسی بندر ترکمن و این استان برشمرد و گفت: تالاب گرگان شرایط خوبی ندارد و مشکل اصلی استان و منطقه ماست.
 
دولت و به ویژه سازمان محیط زیست، خلیج گرگان را نجات دهند، دستگاه‌های زیربط این قطعه ارزشمند از ساختار محیط‌زیست کشور را دریابند
امام‌جمعه بندر ترکمن با بیان اینکه دولت و به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست، خلیج گرگان را نجات دهند، از تبدیل خلیج گرگان به مرداب در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های ذی ربط این قطعه ارزشمند از ساختار محیط‌زیست کشور را دریابند.
وضعیت خلیج گرگان، معضلی برای یگان‌های مرزی
صالح منصوری وضعیت نامناسب خلیج گرگان را عاملی در رفت و آمد‌ها به‌ویژه برای یگان‌های مرزی در جزیره آشورده خبر داد و با اشاره به شرایط بد گردشگران به خاطر مشکل خلیج گرگان، اضافه کرد: گردشگران هم برای تردد در این منطقه با مشکلات زیادی مواجه هستند.
 
امام‌جمعه بندر ترکمن با تأکید بر اینکه یک سری مصوبات در راستای حل مشکلات مردم نیاز به تصویب در مجلس شورای اسلامی دارد، اظهار داشت: دستگاه‌های ذی‌ربط و به‌ویژه سازمان حفاظت محیط‌زیست، این معضل گرگان را در مجلس مطرح و برای نجات آن اعتباری در نظر بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار