رییس هیات شنا و واترپلو گلستان گفت: شناگران این استان در رقابت‌های قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور ۶ مدال را کسب کردند.

شناگران گلستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور۶ مدال گرفتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا کیانی‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شناگران تیم کیان‌شنا این استان در اولین دور از هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی شنای مردان باشگاه‌های کشور، ضمن کسب ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در مواد مختلف این رشته عناوین چهارم، پنجم، شِشُم و دهمی را هم به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: "هومر عباسی" در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت صاحب مدال طلا شد و در ماده ۲۰۰ متر کرال پشت هم توانست زودتر از سایر رقبای خود به خود پایان‌ برسد و دوم نشان طلا را برای تیم گلستان کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: "هومر عباسی" در ماده کرال پشت مسافت ۵۰ متر در جایگاه دوم‌ قرار گرفت و ضمن کسب سومین مدال خود از این رقابت‌ها، اولین مدال نقره را برای تیم گلستان بدست آورد.

رییس هیات شنا و واترپلو گلستان یادآور شد: عباسی همچنین در ماده ۴۰۰ متر مختلط انفرادی باز هم دوم شد و به مدال نقره دست یافت تا چهارمین مدال خود و گلستانی‌ها را به گردن بیاویزد.

کیانی‌پور تصریح کرد: "پدرام کشیری" دیگر شناگر تیم کیان‌شنا گلستان در ماده ۲۰۰ متر پروانه مدال برنز را کسب کرد و در ماده ۴۰۰ متر پروانه هم با سوم شدن یک مدال برنز دیگر هم به دست آورد.

به گفته وی کشیری در ماده ۸۰۰ متر آزاد عنوان چهارمی این رقابتها دست یافت.

وی تصریح کرد: مهدی سوخته‌سرایی" در مواد ۴۰۰ و ۸۰۰ متر آزاد به ترتیب در جایگاه پنجم و شِشُم جدول رده بندی این مواد قرار گرفت.

رییس هیات شنا و واترپلو گلستان ادامه داد: سوخته‌سرایی در ماده ۱۵۰۰ متر آزاد در مکان پنجم جدول این ماده ایستاد و در ماده ۲۰۰ متر مختلط به مقام دهم بسنده کرد.

کیانی‌پور یادآور شد: اولین مرحله از هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی شنای مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته (دوم و سوم دی ماه) در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و مراحل دوم و سوم این مسابقات در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که هیات شنا و واترپلو گلستان تنها هیات دارای پایگاه قهرمانی در شمال کشور است، افزود: با توجه به این که هیات شنا واترپلو گلستان‌ با داشتن استعدادهای بالقوه در این رشته و شناگران مستعد که بارها به عضویت تیم ملی شنا کشور در آمده یا در اردوهای تیم ملی حضور داشتتد، هیات تصمیم گرفت با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی کیان شنا استان ماهانه ۲۰ میلیون ریال به شناگرانی که به عضویت تیم ملی جهت حضور رقابت‌های بین‌المللی درآیند، پرداخت کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار