عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

سه سرمایه گذار آماده سرمایه گذاری در پتروشیمی گلستان

صدا و سیما نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: پس از ورود قوه قضاییه،۳ سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در پتروشیمی گلستان اعلام آمادگی کردند.

 

آثار تاریخی ثبت شده قربانی نبود بودجه/ یادگاران کهن را دریابید

مهر نوشت: گلستان هزار اثر تاریخی و فرهنگی ثبت شده ملی دارد اما با این وجود نتوانسته از ظرفیت آنها برای گردشگری بهره بگیرد و حفاظت از این یادگاران تاریخی هم تحت تأثیر کمبود بودجه قرار گرفته است.

 

نقش تضمین کننده گلستان در «امنیت غذایی» کشور/ خلیج گرگان در حال نابود شدن است

فارس نوشت: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان نقش تضمین کننده‌ای در زمینه امنیت غذایی در سطح کشور را دارد.

 

«سیل» و «حریق» حوادث پرتکرار در گلستان

مهر نوشت: مدیرکل مدیریت بحران گلستان از سیل و حریق به عنوان بیشترین حادثه طبیعی رخ داده در یک سال اخیر در استان نام برد.

 

گرگانی‌ها روزانه حدود ۳۰۰ تن زباله تولید می‌کنند

ایرنا نوشت: انتقال روزانه حدود ۳۰۰ تن زباله های خانگی شهر گرگان از محل دپو موقت این شهر به سایت مدیریت پسماند استان واقع در شمال آق قلا سالانه ۷۳ میلیارد ریال برای شهرداری گرگان هزینه دارد

 

هزارتوی توسعه زراعت چوب در گلستان/ عدم حمایت از پژوهشگران، مانع اصلی توسعه زراعت چوب

فارس نوشت: در حالی که وجود دانشگاه علوم کشاورزی و ومنابع طبیعی گرگان در کنار پژوهشگران و اساتید صاحب‌نظر در زراعت چوب می‌تواند یک ظرفیت مناسب برای توسعه زراعت چوب در استان محسوب شود اما استفاده از این ظرفیت در سیستم¬های اداری مغفول واقع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار