معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه امروز نوبت حمایت و اعتماد به جوانان بومی است، گفت: حمایت از نیروهای بومی یکی از اولویت های اصلی ماست.

حمایت از نیروهای بومی اولویت ماست/ دعوت از نخبگان برای کمک به فرمانداران

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سیدعلی مهاجر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت مردمی اعتقاد و اعتماد به جوانان و نیروهای داخل را به طور کامل به منصه ظهور رساند، اظهار کرد: ما تلاش کردیم در استان گلستان نیز با حمایت و اعتماد به نیروهای بومی بخشی از سیاست های اصولی دولت را در استان پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه ارج نهادن به نخبگان و توجه به آن ها یکی از اصول بنیادین دولت مردمی است، افزود: زمانی برخی می گفتند که چون جزو "FATF" نیستیم نمی توانیم واکسن وارد کنیم اما اکنون دنبال مردم می گردیم تا واکسن بزنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران مهمترین نکته ای که به آن توصیه می کنیم موضوع وحدت است، خاطرنشان کرد: فرمانداران نباید برایشان قومیت، طیف ها، مذاهب و جناح ها تفاوتی داشته باشد و مردم را از هر گروه و قشری باید در محور توجه قرار دهند.

مهاجر بر انتخاب فرمانداران بر اساس ویژگی های متعدد مثبت فردی، اجتماعی، کاری و سوابق درخشان تاکید کرد و گفت: اما با این وجود از همه مردم به ویژه نخبگان، دانشگاهیان، مجموعه های مردمی و اثربخش برای کمک به فرمانداران دعوت می کنیم تا بتوانیم با همدلی در کنار هم گامهای بزرگی برای توسعه برداریم.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید مشکلات و دغدغه مردم را به مدیران دولت منتقل کنند، اضافه کرد: بدون تردید رسانه را باید یکی از ارکان مهم تحقق توسعه در استان دانست و ما در مجموعه مدیریتی جدید استان گلستان این باور و اعتقاد را به رسانه ها اعم از مکتوب و بر خط داریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار