دبیر اجرایی قرارگاه سردار شهید قاسم سلیمانی در تبلیغات اسلامی گنبدکاووس از برگزاری چله گفتمان‌سازی مکتب سردار دلها خبر داد و گفت: برنامه های متنوع بزرگداشت سردار دلها با محوریت محلات و مساجد در حال برگزاری است.

از چله گفتمان‌سازی مکتب سلیمانی تا قرائت ختم قرآن در گنبدکاووس/ شهید سلیمانی قهرمان مقاومت و نماد وحدت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی افزود: در راستای بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی برنامه های متنوعی با هدف جریان سازی مکتب سلیمانی از روزها پیش آغاز شده است این برنامه ها به صورت عمومی بوده تا آحاد مردم در سطح محلات و مساجد یک مراسم بزرگداشت برای اج قاسم برگزار کنند.

وی از قرائت دسته جمعی ختم قرآن و ختم صلوات به نیت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: هر مسجد، محله، پایگاه بسیج، هیئت و خانه قرآن در این طرح و پویش خودجوش مشارکت کرده تا به سهم خود در ترویج این مکتب جریان سازی کند شهید سلیمانی قهرمان مقاومت و نماد وحدت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس بیان کرد: سلسه نشست های تفسیر قرآن هر دو هفته یکبار برگزار می شود همچنین تبیین مکتب سلیمانی در مساجد جزو برنامه هاست.

صفی الحسینی از تداوم جلسات بعد از سالروز شهادت سردار دلها اشاره کرد و افزود: تبیین مکتب سلیمانی به آئین برنامه متمرکز ختم نمی شود بلکه مستمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در گنبدکاووس یکصد مسجد شیعه و اهل سنت وجود دارد جریان سازی مکتب سلیمانی را اثربخش خواند و از استقبال خوب مردم شهرستان خبر داد و گفت: به واسطه این برنامه ها تاکنون 40 ختم قرآن برگزار کردیم ختم 60 هزار صلوات به نیت سردار دلها از دیگر برنامه ها بوده است.

صفی الحسینی ابراز کرد: سومین نشست قرآن، مکتب و سبک زندگی حاج قاسم در راستای عملیات فرهنگی اجتماعی سردار دلها در گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: 40 کرسی قرائت قرآن در ملات گنبدکاووس برگزار شد این برنامه ها در تقویت معنویت دینی مردم موثر است با توجه به اخلاص حاج قاسم، خدامحوری ایشان و ایمان راسخی که به ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) داشتند یک شخصیت بزرگی از سردار دلها به وجود آمده است سردار شهید سلیمانی قبل از شهادت برای مردم عزیز بود بعد از شهادت عزیزتر شد.

این مسئول بیان کرد: مردم 40 روز قبل از  سالگرد شهادت سردار دلها خودشان پای کار آمدند ما فقط محرک و جریان ساز هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار