مخابرات گلستان اعلام کرد: تعداد کمی از مشترکان تلفن ثابت در اثر اجرای طرح هادی روستا و آسیب زدن به کابل‌های مخابراتی دارای قطع ارتباط هستند

توضیحات مخابرات گلستان در خصوص تلفن روستای «میاندره»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، در پی درج مشکلاتی مخابراتی و اینترنت یکی از روستاهای غرب استان گلستان در خبرگزاری فارس استان گلستان، مخابرات منطقه گلستان توضیحاتی برای در خصوص این خبر به دفتر خبرگزاری ارسال کردند که توجه مخاطبان را به آن جلب می‌کنیم:

در متن ارسال مخابرات گلستان آمده است:  روستای میاندره شهرستان کردکوی هم‌اکنون بهره‌مند از خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت خانگی و همراه اول است.

متن کامل جوابیه:
با عنایت به اینکه توسعه ارتباطات مخابراتی در روستاهای استان گلستان از اولویت‌های مخابرات منطقه گلستان محسوب می‌شود،  تلاش‌ها و اقدامات توسعه‌ای مخابرات در سال جاری  در مراحل مختلف از پرتال مخابرات به آدرس golestan.tci.ir  و سایر رسانه‌ها و درگاه‌های اطلاع‌رسانی به اطلاع عموم مردم رسانده شده  که نشان از همت مخابرات بر اجرایی کردن این اولویت مهم کاری است. در خصوص روستای میاندره و موارد مطرح شده مطالب ذیل قابل ذکر است:

۱- روستای میاندره دارای یک مرکز مخابرات تلفن ثابت بوده که هم‌اکنون با ۵۰۷ مشترک تلفن ثابت در حال کار و تعداد ۹۱ مشترک اینترنت پرسرعت خانگی (adsl) فعال است.

۲- تعداد کمی از مشترکان تلفن ثابت در اثر اجرای طرح هادی روستا و آسیب زدن به کابل‌های مخابراتی دارای قطع ارتباط هستند که با همکاری شورا و اهالی محل طرح کابل‌کشی زمینی آن مورد تصویب قرار گرفته در مرحله انتخاب پیمانکار به جهت اجرای طرح بوده که در این خصوص همکاری اعضای شورا و دهیاری روستا به منظور رفع موانع و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط مورد امتنان است.

۳- اخیرا برای ایجاد امکانات زیرساختی تلفن ثابت ویژه بافت جدید روستا که شامل ساخت و سازهای جدید است، اقداماتی صورت گرفته و به‌زودی متقاضیان این بخش از روستا نیز از خدمات تلفن ثابت بهره‌مند خواهند شد.

۴- در راستای ارتقاء تکنولوژی سایت همراه اول و بهره‌مندی مردم از اینترنت پرسرعت همراه نیز لازم است به استحضار مخاطبان گرامی رسانده شود در ماه گذشته سایت ۴G همراه اول با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان نصب و راه‌اندازی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

تمامی مراتب ذکر شده نشان از تلاش مخابرات در راستای توسعه ارتباطات روستایی و توجه آن به این بخش بوده و روستای میاندره نیز از این امر مستثنی نبوده چه بسا سرمایه‌گذاری چشمگیر انجام شده برای رفاه حال مشترکان مخابرات در این روستا گواه این مطلب است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار