فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهید سلیمانی هستیم، خدمات ماندگار این قهرمان جبهه مقاومت از ایران تا شامات را تشریح کرد.

خدمات ماندگار قهرمان جبهه مقاومت از ایران تا شامات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه سیدالشهدای جبهه مقاومت آرمان های انقلاب اسلامی را به کشور های منطقه صادر کرد، افزود: شهید سلیمانی در طول دوران حیات با برکت خود خدمات وسیع و بی نظیری به ایران اسلامی کرد و همه ما مدیون ایشان هستیم.

وی اظهار کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت هرچه توان داشت برای پیاده سازی آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی در منطقه غرب آسیا به خرج داد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مجاهدت های شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس بخصوص در عملیات های بیت المقدس ، طریق القدس ، والفجر 8 و آزادسازی مهران بر کسی پوشیده نیست و ایشان بعد از جنگ هم به مقابله با اشرار و ضد انقلاب در مناطق جنوب شرق پرداخت

ملک شاهکوهی بیان کرد: قائله مبارزه با داعش مصداق این جمله شهید سلیمانی بود که "فرصتی که در دل بحران ها وجود دارد در شرایط عادی نیست " چراکه با گسترش جبهه مقاومت آرمان های انقلاب اسلامی با شکل گیری حشدالشعبی عراق ، انصار الله یمن ، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان به همه کشور های منطقه صادر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار