قندهاری از برگزاری ۲۵ کارگاه و دوره آموزشی حضوری و مجازی باهدف توانمندسازی مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری استان و علاقه‌مندان به این حوزه در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

برگزاری ۲۵ دوره آموزش گردشگری در گلستان/ ۲۶۰۰ نفر آموزش دیدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان، «یاسر قندهاری» گفت: با توجه به اهمیت آموزش و اثرگذاری مستقیم آموزش بر رضایت‌مندی گردشگران، از ابتدای سال جاری تاکنون، 25 دوره و کارگاه آموزشی شامل 11 کارگاه حضوری و 14 دوره مجازی در سطح استان برای نیروی انسانی تأسیسات گردشگری و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: راهنمایان محلی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری و غیره از عناوین مهمترین دوره‌های برگزارشده و کارگاه عملی بافت تاریخی، جایگاه حکمی رنگ در پوشاک اقوام، آداب و الگوهای رفتاری در گردشگری، گردشگری دیجیتال و غیره از عناوین مهمترین کارگاه‌های برگزارشده در این مدت بود.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری 580 نفر به ‌مدت دو هزار و 662 ساعت در این دوره‌ها آموزش‌دیده‌اند، گفت: این دوره‌ها توسط مؤسسات آموزش گردشگری آوای طبیعت گلستان و دانش‌پژوهان میراث نگارستان برگزار شد و با توجه به نیاز و درخواست تأسیسات گردشگری و علاقه‌مندان به این حوزه تا انتهای سال جاری نیز توسط مؤسسات آموزشی برگزار خواهد شد.

 

قندهاری تصریح کرد: بهره‌مندی از اساتید باتجربه و خبره و همچنین پیش‌بینی دوره‌های موردنیاز برای آموزش مدیران و کارکنان مرتبط با حوزه گردشگری راهی است برای رشد ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری که امروزه از ضروریات صنعت گردشگری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار