اسماعیل دهمرده، در پاسخ به سوال گلستان24:

وقتی شهدا در بحران های کشور به میدان می آیند، به این معنی است که ما هیچ کاری نکرده ایم،حرف شهدا به ما این است که شما چرا حرکت نمی کنید؟ چرا شما به وظیفه خودتان که کمک به ولی فقیه تان است عمل نمی کنید؟

شهدا آمده اند چون، ما وظیفه مان را انجام نداده ایم

اسماعیل دهمرده، فعال فرهنگی شهرستان فاضل آباد و مشاور تربیتی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24،  هر گاه که کشورمان دچار مشکل شده است، شهدا به یاری مان آمده اند. اما این دلیل نمی شود که ما از مسئولیت هایمان شانه خالی کنیم. شهدا کمک می کنند، اما ما هم باید برای حل شدن مشکلات کشورمان تلاش کنیم.

دهمرده معتقد است وقتی شهدا در بحران های کشور به میدان می آیند، به این معنی است که ما هیچ کاری نکرده ایم، وی می گوید: حرف شهدا به ما این است که شما چرا حرکت نمی کنید؟ چرا شما به وظیفه خودتان که کمک به ولی فقیه تان است عمل نمی کنید؟ شهدا به ما تذکر می دهند که ما و مسئولین کشور باید به فکر باشیم.

12

این فعال فرهنگی می گوید مهمترین درسی که از شهدا می توان گرفت، این است که ارزش های کشور را حفظ کنیم. وی با بیان این که شعار شهدا این بود که خون سید الشهدا(ع) در کربلا نباید پایمال شود، ادامه می دهد: حالا وظیفه ما این است که خون شهدایی که جانشان را برای امنیت ما فدا کردند، پایمال نکنیم و با تمام وجود برای کشورمان و رسیدنش به آرمان های انقلاب تلاش کنیم. تمام وجودمان را برای انقلاب بگذاریم. همانطور که شهدا تمام هستی شان را برای آن گذاشتند. حتی بعد از این که از این دنیا رفتند، باز هم به کمک کشور می آیند.

ارسال نظر

آخرین اخبار