تیم شهرداری گنبدکاووس دو بازی نخست نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران را با شکست آغاز کرد که علت این باخت‌ها را می‌توان حاشیه‌های فراوان، عدم تمرکز ذهنی و روحی همچنین عدم هماهنگی تیمی دانست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس سرخورده از حاشیه‌ها و عدم تمرکز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان،‌ تیم گنبدکاووس در شروع فصل رقابت‌های لیگ برتر کشور نیز حال‌ و روز خوشی نداشت و در رده چهاردهم جدول قرار داشت.

با آمدن یک مربی از کادر مربیان تیم ملی کشور به تیم شهرداری گنبدکاووس، این تیم قعر جدولی جان تازه‌ای گرفت  و توانست با چهار پیروزی پیاپی، حلقه گمشده این تیم یعنی، روحیه جنگندگی و عطش پیروزی را در وجود بازیکنان زنده کند.

 در ادامه رقابت‌ها مصدومیت دو عضو از ترکیب اصلی تیم، امین درغنه و حسین امیری تیم شهرداری گنبدکاووس با کمبود بازیکن موثر روبرو شد و روند پیروزی این تیم با به بن‌بست خورد و نتوانست روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشد.

 در کنار آن تعطیلات لیگ به دلیل جام باشگاه‌های جهان و غیبت میکاییل تاجر در تمرینات نیز مزید بر علت شد تا تیم به حاشیه کشیده شود و روحیه جنگندگی تیم فروکش کرد.

کادر فنی و مدیران شهرداری گنبدکاووس که به فکر تقویت تیم با جذب بازیکن بودند در ادامه تعطیلات نیم فصل یکباره با جای خالی دو بازیکن موثر و کلیدی پشت خط زن روبرو شدند.

میکائیل تاجر و یونس قلیچ نیازی که بار اصلی حملات بر دوش آنها بود از تیم جدا شدند و  و این معضل شیرازه تیم را از هم پاشید و فشار سنگینی بر روی کادر فنی و بازیکنان تحمیل شد.

حاشیه‌های فراوان داخلی و بیرونی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس حتی انگیزه سرمربی پرمعلومات و با تجربه‌ای مثل«عظیم جزیده » را که عطش فراوانی برای کسب موفقیت و پیروزی داشت متاثر ساخت و در روند مسابقات اخیر کاملا مشهود بود تمرکز و توان او هم به  مسائل بیرونی معطوف شده است و فشار سنگینی را به دلیل حواشی تیم تحمل می‌کند.
*‌هواداران و عاشقان والیبال پایتخت همواره حامیان اصلی تیم هستند

در این لحظات سخت تیم شهرداری گنبدکاووس فقط و فقط به آرامش، ثبات، اتحاد حمایت همه جانبه هواداران نیاز دارد تا تمرکز و روحیه جنگندگی خود را به دست آورده و بار دیگر شگفتی‌ساز شوند.

گواه آن نیز فصل گذشته است که این تیم با بازیکنان جوان و بومی تا هفته شانزدهم تنها چهار برد کسب کرده بود و مانند الان فشار سنگینی روی تیم بود اما به یکباره با حمایت همه‌جانبه ورق برگشت و تیم گنبدکاووس شگفتی‌ساز لیگ شد و نشان داد که اگر تیم فقط به بازی خود تمرکز کند و حواشی از تیم خارج شود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حتی در ابتدای فصل هم اینگونه بود و با آمدن عظیم جزیده و حمایت‌های هواداران و مسئولان تیم گنبدکاووس به مدت چند هفته یکه‌تازی می‌کرد و بسیاری از تیم‌های مدعی را متزلزل ساخت.

 هواداران والیبال گنبدکاووس از شرایط این تیم آگاه بوده و به خوبی می‌دانند که توقعات از تیم باید براساس داشته‌هایمان باشد و لزوم حمایت از بازیکنان و کادرفنی این تیم در این مقطع حساس از فصل بیش از پیش احساس می‌شود چرا که فقط حدود یک ماه به انتهای مرحله مقدماتی لیگ باقیمانده و حسرت و افسوس بازی‌های گذشته هیچ دردی را دوا نخواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار