مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل پست گفت: تهیه محتوای نمازی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی در سطح ادارات در ترویج فرهنگ نماز کمک بسزایی می کند.

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل پست استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل پست، با حضور مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز، مدیرکل، معاونین و اعضای شورای اقامه نماز آن اداره کل برگزار شد.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز در این جلسه که در راستای پیگیری و اطلاع از میزان اجرایی شدن مصوبات ۱۴۰۰، آماده سازی مستندات جهت ثبت درسامانه سجاده و بومی سازی برنامه ۱۴۰۱و۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: در سال های آتی برنامه ها به نحوی باشد که در راستای جذب نسل نو و آشنایی آنان با نماز و معارف مهدوی انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم پیگیری تجهیزات فیزیکی نماز خانه ها در ادارات گفت: تهیه محتوای نمازی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی در سطح ادارات و همچنین رفع مشکلات موجود به ویژه در فضای مساجد و نمازخانه ها در ترویج فرهنگ نماز کمک بسزایی می کند.

محمدی عنوان کرد: عدم برگزاری جلسات در وقت نماز، شرکت فعال مدیران در نماز جماعت و پیگیری اجرای مصوبات شورای اقامه نماز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در پایان جلسه از مدیرکل و دبیر شورای اقامه نماز در راستای اجرای برنامه های مصوب ابلاغی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار