عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.  

 

 

 

تعطیلی مرکز آنژیوگرافی کردکوی؛ بیماران به صیاد مراجعه کنند

مرکز آنژیوگرافی کردکوی به علت اتمام قرارداد، به مراجعه کنندگان، خدمات نمی‌دهد.

صداوسیما نوشت: دکتر غلامعلی ریاحی، رئیس بیمارستان قلب امیرالمومنین کردکوی گفت: قرارداد این مرکز در ۱۶دی امسال به اتمام رسید و اعلام کرد که تا انعقاد قرارداد جدید طولانی مدت، قادر به ادامه فعالیت نیستیم.

 

مراسم سالگرد شهدای گلستانی پرواز اوکراین در گرگان برگزار شد

ایرنا نوشت: مراسم گرامیداشت دومین سالگرد هجران شهدای پرواز اوکراین امروز شنبه با حضور جمعی از مسوولان و خانواده شهید گلستانی این پرواز در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد

 

وضعیت قرمز سرانه فضای سبز در گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: معضل کمبود فضای سبز در گرگان و اظهارات اخیر مدیران شهری مبنی بر بی رغبتی به اداره پارک های جنگلی النگدره و ناهارخوران موجب نگرانی مردم شده است.

گرگان، مرکز استان به سبب واقع شدن در اقلیم مرطوب و پرباران از جمله شهر‌های سرسبز کشور محسوب می‌شود که جمعیت آن بنا به دلایل اقتصادی و اجتماعی به طرز فزاینده‌ای در حال گسترش است، اما طی سال‌های گذشته توجه چندانی به موضوع توسعه فضا‌های سبز و پارک‌های این شهر نشده و سرانه فضای سبز شهری آن، کمتر از میانگین کشوری است.

 

۲ مورد قطعی اُمیکرون در گلستان

صداوسیما نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : از چهار مورد مشکوک اُمیکرون در استان، ابتلای دو مورد قطعی شد.

 

گلستان به ۲ پایگاه امداد و نجات جدید نیاز دارد

ایرنا نوشت:مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت که این جمعیت برای ارائه خدمات بهتر در زمان وقوع حوادث به ۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری جدید نیاز دارد.

فرهاد میقانی اظهارداشت: بر اساس صحبت‌های انجام شده با سازمان امداد و نجات ۲ پایگاه جدید در کلاله واقع در شرق گلستان و گمیشان در غرب استان پیش بینی شده و پیگیری برای اخذ مجوز لازم در حال انجام است.

 

ضرورت ایجاد شهر جدید در گلستان/ در مرحله اخذ استعلام هستیم

مهر نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از در نظر گرفتن یک محدوده در استان برای ایجاد شهر جدید خبرداد و گفت: در مرحله اخذ استعلام از دستگاه های مرتبط هستیم.

حسین محبوبی اظهارکرد: در گلستان برخلاف بسیاری از استان ها، شهر جدید نداریم و در سفر مدیرعامل شهرهای جدید به گلستان، چند نقطه برای ایجاد شهر جدید بازدید شد.

 

مسیر ناهموار تا «شهر دوستدار کودک»/شهرهای رقیب به شاخص نزدیکترند

مهر نوشت: کارشناس ارشد مدیریت شهری گفت: اقدامات جزیره ای مدیران شهری گرگان برای تحقق «شهر دوستدار کودک» با الزامات این طرح فاصله زیادی داشته و اهالی شهر امیدی برای کسب این عنوان ندارند.

 

قیمت درج شده بر روی کالا واقعی نیست

مهر نوشت: معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گلستان از اجرای طرح درج قیمت تولید بر روی کالا اظهار خرسندی کرد و گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی رقمی کاذب و غیرواقعی برای محصول تعیین می‌کردند.

 

حدود ۳۵ هزار خانوار گلستانی هنوز برای تزریق واکسن کرونا مراجعه نکردند

ایرنا نوشت: ربیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که با وجود استقبال فراوان اهالی این استان از تزریق واکسن کرونا هنوز حدود ۳۵ هزار خانوار واجد شرایط استان برای ایمنی برابر این ویروس تصمیم نگرفته‌اند.

 

یک بام و دو هوای شهرک‌های صنعتی استان گلستان در ماجرای پساب آلوده شهرک گنبد

تسنیم نوشت: مدتی است که بوی تعفن ناشی از ورود پساب‌های آلوده و تصفیه نشده به اراضی مجاور شهرک صنعتی گنبدکاووس، به موضوعی مهم برای مردم مجاور با این شهرک و فعالان محیط زیست شده؛ پسابی که آلایندگی آن از سوی حفاظت محیط زیست تأیید شده است.

 

نبود مکان مناسب برای نگه داری، معضلی برای جمع آوری سگ‌های ولگرد

باشگاه خبرنگاران نوشت: بخشدار نوکنده گفت: نبود مکان مناسبی برای نگه داری از سگ‌های ولگرد دلیل جمع آوری نکردن این سگ هاست.

 

علاج‌بخشی سد وشمگیر آق‌قلا به سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با تاکید بر ضرورت تکمیل سریع‌تر علاج‌بخشی سد وشمگیر آق‌قلا گفت که اتمام این طرح به سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سیدمحسن حسینی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت جذب کامل اعتبار مورد نیاز این طرح تا سه سال آینده به پایان خواهد رسید.

 

دستگیری ۹۷ متجاوز به میراث‌فرهنگی گلستان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان از دستگیری ۹۷ نفر در حوزه جرائم مرتبط با میراث‌تاریخی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: رحمان فرمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۷ نفر به جرم‌های حفاری غیرمجاز، خریدوفروش و استفاده از فلزیاب، تخریب و ساخت‌وساز غیرمجاز دستگیر و برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

 

مراکز درمان ناباروری در کشور توسعه می‌یابد

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: براساس طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده، هر استان و دانشگاه علوم پزشکی باید یک کلینیک مجهز درمان ناباروری داشته باشد تا مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

 

درخواست اهالی «باینال» کلاله برای بهره‌برداری از یک حلقه چاه نیمه‌عمیق در خطر است

فارس نوشت: در سال‌های گذشته آبیاری اراضی روستای «باینال» از طریق یک حلقه چاه نیمه‌عمیق انجام می‌شد و مدتی است بنا بر دلایلی کشاورزان این روستا اجازه استفاده از این چاه را ندارند و برخی کشاورزان مجبور به حفر چاه‌های غیرمجاز در اطراف اراضی خود شده‌اند، امری که می‌تواند خطر جدی برای فرونشست زمین محسوب شود.

 

ناهارخوران طفل صغیر گردشگری گرگان، نیازمند مدیریت اصولی

ایرنا نوشت: شماری از شهروندان گرگانی با اشاره به مباحث مطروحه بین شهرداری و منابع طبیعی در باره مدیریت بهره وری پارک جنگلی و گردشگری ناهارخوران می گویند بی توجهی به این تفرجگاه زیبای کشور علاوه بر تحمیل خسارت ها، برند گردشگری گرگان مورد بی مهری قرار می گیرد.

 

انگشتر یادگاری حاج قاسم به مدافع حرم گلستانی/ خاطره‌ای خواندنی از بی آلایشی حاج‌قاسم + عکس

فارس نوشت: مدافع حرم گلستانی گفت: افتخار دارم که در یکی از ملاقات ها با سردار شهید سلیمانی یک انگشتر حدید از ایشان هدیه گرفته و یادگار دارم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار