نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه ورزش نیازمند همکاری و همگانی کردن این حوزه است و این مسئله باید مورد توجه دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار گیرد.

سنگدوینی: خوشحالیم وزیری از جنس ورزش وارد این عرصه شده است/ توسعه ورزش نیازمند همکاری و همگانی کردن این حوزه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رمضان علی سنگدوینی نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص عملکرد دکتر سیدحمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: دکتر سجادی بسیار اخلاق مدار و پیگیر کار هستند و همین امر باعث شده جو مثبت و مناسبی در مجلس برای ایشان به وجود آید.

وی ادامه داد: توسعه ورزش نیازمند همکاری و همگانی کردن این حوزه است و این مسئله باید مورد توجه دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار گیرد.

وی همچنین افزود: اگر ما بخواهیم کشوری توانمند و پویا داشته باشیم باید بتوانیم ورزش را در زندگی مردم و جامعه نهادینه کنیم. ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که مجموعه نیروهای انسانی در کشور تندرست و سلامت باشند.

نماینده مردم گلستان گفت: دکتر سجادی از قهرمانان دوومیدانی کشور و آسیا هستند و اولین وزیر ورزش است که خود ایشان نیز سال‌ها جزو قهرمانان و از بدنه ورزش کشور بوده است. ما در مجلس شورای اسلامی بسیار خرسند و خوشحالیم که از دکتر سجادی دفاع کردیم و مطمئن هستیم با اشرافی که ایشان در عرصه ورزش و جوانان دارند می‌توانند تمام مشکلات و نیازهای ورزشکاران اعم از جوانان را حل کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار