نماینده مجلس:

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت دولت در ۱۰۰ روز اخیر با کاهش فاصله مردم و مسوولان، انجام واکسیناسیون عمومی، ذخیره سازی کالاهای اساسی، بهره گیری نیروهای جوان انقلابی و عضویت در سازمان شانگهای روح امید را در جامعه دمیده است.

اقدامات متعدد دولت روح امید را در جامعه دمید

به گزارش گلستان 24، غلامعلی کوهساری روز سه شنبه سفر به ۱۰ استان کشور تا اکنون را از نقاط قوت دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: انجام این سفرها با حضور رییس جمهوری و هیات دولت باعث کم شدن فاصله میان مدیران و مردم  شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مسوولان ارشد کشور در میان اقشار مختلف مردم از جمله ساکنان مناطق محروم، باعث افزایش امید آنان به آینده کشور و موفقیت‌های دولت می‌شود.

وی افزود: مردم به ویژه اقشار محروم انتظار دارند نتایج مثبت سفرهای استانی رییس جمهوری دولت سیزدهم را هرچه زودتر مشاهده کنند و بیان بموقع دستاوردهای دولت  به مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است.

طرح واکسیناسیون عمومی و عضویت در شانگهای

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، واکسیناسیون عمومی مردم در علیه بیماری کرونا را از دیگر موفقیت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: تامین واکسن کرونا به میزان کافی و واکسیناسیون جمعیت زیادی از کشور از مهمترین اقدامات رییس جمهوری از ابتدای شروع به کار دولت است.

کوهساری افزایش ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مردم و همچنین استفاده از چهره‌های جوان در ساختار دولت را از دیگر نکات مثبت دولت برشمرد و اظهارداشت: عملکرد با برنامه از سوی این چهره‌های جوان به طور قطع موفقیت‌های بیشتری در کارنامه دولت نمایان خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های و همچنین پیگیری برای برگزاری نشست وین و شرکت در آن جدای از نتایجی که به‌دست می‌آید از دیگر رویکردهای مثبت دولت سیزدهم است.

ساخت سالانه یک میلیون مسکن و ذخیره سازی کالاهای اساسی

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ساخت یک میلیون مسکن در سال را یکی از وعده‌های انتخاباتی دولت رییسی به مردم اعلام و اضافه کرد: در زمان حاضر آماده سازی برای ساخت ۲.۵ میلیون مسکن صورت گرفته و سهم تسهیلات آن در شورای پول و اعتبار تصویب و ابلاغ شده و ساخت ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در حال انجام است.

کوهساری اظهارداشت: دولت در ابتدای امر با مشکلات متعددی از جمله کمبود آب در برخی از استان‌ها مواجه بود که خود این موضوع می‌توانست به بحران‌های خیلی بدی منجر شود اما در مواجه با آن موفق عمل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد دولت با همراهی مجلس، قوه قضاییه و همه دست اندرکاران در حل مشکلات مردم موفقیت‌های خوبی را به‌دست آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار