معاون عمرانی فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی حضور شهرستان در پانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری تهران گفت: حضور قدرتمند و موثر شهرستان گالیکش در این نمایشگاه بین‌المللی و معرفی ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری، موجب رشد و اعتلای شهرستان خواهد شد.

حضور قدرتمند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری موجب رشد و اعتلای شهرستان خواهد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری صبح یکشنبه(۱۹دی‌ماه) در جلسه هماهنگی حضور شهرستان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که باحضور بخشدار لوه، مدیران میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، سرپرست شهرداری‌ گالیکش و کارشناس شهرداری صادق‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری یکی از پویاترین فعالیت‌های اقتصادی در عصر حاضر است که نقش مهمی در توسعه پایدار محلی و رونق اقتصادی جامعه ایفا می‌کند.

محمدرضا میرنیا افزود: صنعت گردشگری از طریق ترکیب و بکارگیری همزمان منابع داخلی و خارجی، منافع اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و فرهنگی زیادی را به همراه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گالیکش تصریح کرد: شهرستان گالیکش با برخورداری از جذابیت‌های متنوع گردشگری و توریستی، چنانچه برنامه‌ریزی مدون در مورد آن صورت پذیرد، قادر است به یکی از قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شود و نقشی اساسی در جهت توسعه پایدار شهرستان ایفا نماید.

وی ادامه داد: شهرستان گالیکش با توجه به ظرفیت پارک ملی گلستان و وجود چشمه‌ها، آبشارها، کوها، غارها، قومیت‌های مختلف و همچنین شرایط آب و هوایی خاص می‌تواند در جذب گردشگر و رونق اشتغال در بخش گردشگری بسیار موثر باشد.

میرنیا خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه بخشداری‌ها و شهرداری‌ها باید با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دیگر اقدامات موثر در برپایی غرفه گردشگری شهرستان در نمایشگاه بین المللی تهران و معرفی ظرفیت‌های متنوع و بالقوه شهرستان در این حوزه تلاش نمایند.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۹ الی ۱۲ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار