جمالی فرماندار کردکوی:

برترین توسعه توسعه فرهنگی میباشد و بدون توسعه فرهنگی به توسعه های دیگر دست نخواهیم یافت

توسعه فرهنگی از همه توسعه ها مهم تر است

 به گزارش گلستان 24، مجتبی جمالی، فرماندار کردکوی، روز گذشته (20 شهریور) در تور یک روزه اصحاب رسانه و خبرنگاران با عنوان رسانه و توسعه گفت: در ابعاد مختلف توسعه موضوعات فرهنگی و اجتماعی  از الویت برخوردار است. آستانه تحمل خود را بالا ببریم و نمیتوان با گسست و شکاف در جامعه به توسعه دست یافت و بدانیم برترین توسعه توسعه فرهنگی میباشد و بدون توسعه فرهنگی به توسعه های دیگر دست نخواهیم یافت

جمالی فرماندار کردکوی

وی با بیان اینکه از مهمترین اتفاقات سال 94 را انتخابات مجلس شواری اسلامی و خبرگان نام بردند و تاثیر گذاری ترین اتفاقات سال 94 از قیمت نفت ، داعش و مذاکرات هسته ای نام بردند .

وی افزود با ذکر این طلب که فضای حال حاضر متفاوت شده است شبکه های اجتماعی و رشد تکنولوژی های فن اوری اطلاعات را باعث تحت تاثیر قرار دادن همه مردم توسط رسانه دانستند.

جمالی گردشگری را یکی از مهمترین پتانسیل ها اعلام کرد و اظهارداشت: مسیر پارک جنگلی تا درازنو 22 کیلومتر است که امسال عمده توان خود را برای زیر ساخت های گردشگری به کار گرفته ایم.

فرماندار کردکوی در ادامه افزودن پتانسل شهرستان کردکوی ، گردشگری است و کردکوی پتانسیل های خوبی مانند منطقه جهان نما ، پارک جنگلی کردکوی و برج رادکان با خدمت بیش از 900 سال را دارد و مناطق توریستی کردکوی را از افتخارات استان گلستان داستند

گردشگری سلامت و توریسم درمانی از جمله برنامه های ما است  که برای شهرستان کردکوی دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: در شهرستان کردکوی 10 واحد فعال شهرک صنعتی وجود دارد که در سال گذشته مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار