عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید. 

 

 

گلایه برخی مشترکین، از بدهی قبلی در قبوض برق

برخی از مشترکین برق، از بدهی قبلی در قبوض خود گلایه مندند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: برخی از مشترکین برق در استان می‌گویند: با وجود اینکه قبض‌های برق را در موعد مقرر پرداخت کرده اند، اما در قبض‌های بعدی، از آن‌ها مبلغی با عنوان بدهی پیشین دریافت می‌شود.

 

کشاورزی گلستان زیر تیغ خشکسالی، هشداری که باید جدی گرفت

ایرنا نوشت: استمرار معضل خشکسالی علاوه بر کاهش میزان سطح و تولید محصولات کشاورزی در گلستان به ویژه در سال جاری وضعیت معیشتی و اقتصادی ده ها هزار خانوار بهره بردار این بخش را به مخاطره انداخته است، هشداری که به تاکید کارشناسان باید برای آن تدبیر ویژه ای اتخاذ کرد.

 

2هزار و ۴۰۰مشترک گلستانی منتظر دریافت خسارت ناشی از قطعی برق

صدا و سیما نوشت: دوهزار و ۴۰۰مشترک گلستانی برای دریافت خسارت ناشی از قطعی برق به وسایل برقی به شرکت بیمه گر معرفی شدند.

 

دهکده گیاهان دارویی را تا تولید دارو پیش می‌بریم/ گلستان باید قطب گردشگری کشاورزی شود

ایسنا نوشت: نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه گیاهان دارویی در شهرستان گالیکش را با تمام قدرت ادامه می‌دهیم، گفت: ما این پروژه را تا اسانس‌گیری و تولید دارو در گلستان پیش می‌بریم.

 

دستگیری ۹۷ متجاوز به میراث‌فرهنگی گلستان/۱۸ دستگاه فلزیاب کشف شد

۹۷ متجاوز به میراث فرهنگی گلستان از ابتدای سال تاکنون دستگیر شده اند.

صدا و سیما نوشت: سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در ۹ ماه گذشته از متجاوزان ۱۸ دستگاه فلزیاب کشف شد.

 

طرح زراعت چوب در بیش از یک‌هزار هکتار از اراضی گلستان اجرا می‌شود

تسنیم نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: تا پایان سال یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار زمین در استان گلستان برای زراعت چوب نهال‌کاری می‌شود.

 

هدیه ۱۵۰قلم کالای اساسی به خانواده‌های نیازمند در گلستان

۱۵۰قلم کالای اساسی به ارزش بیش از ۲۱۰میلیون تومان با همت خیران به خانواده‌های نیازمند در گلستان اهداء شد.

صداوسیما نوشت:‌ این کالا‌ها را مرکز نیکوکاری مصلی گرگان و اعضای موکب علی بن موسی الرضا(ع) استان هبه کردند که شامل ۹۰دستگاه بخاری گازی و ۶۰قلم لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، فرش، تلویزیون و اجاق گاز است.

 

هیچ گونه محموله صادراتی استان گلستان برگشت نخورده است

مهر نوشت: مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلستان از صادرات ۱۷ تن محصول کشاورزی به کشورهای هدف خبر داد و گفت: هیچ یک از این محصولات گلستان نخورده است.

کیانوش حق نما اظهارکرد: در حوزه تولید محصولات کشاورزی، ۲۰۱ محموله از استان به کشورهای مقصد صادر شده است.

 

امداد رسانی به سبک سردار آزمون

«سردار آزمون» ملی پوش فوتبال کشورمان امروز در حاشیه برگزاری هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی جان مربی اسب را نجات داد.

فارس نوشت: سردار آزمون بهترین گلزن لیگ روسیه توانست با عملیات امدادرسانی و کمک‌های اولیه جان مالک و مربی اسب «دوست بابا» را نجات بخشد.

 

جهش کشور با مدیران جوان و انقلابی محقق می‌شود

ایرنا نوشت: معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: این سازمان از مدیران جوان و انقلابی استفاده می کند چرا که نقش مهمی در جهش کشور و قانون این مجموعه دارد.

 

وضعیت رودخانه‌های شمال کشور، محصول دست درازی کارگاه‌های سنگ شکن

باشگاه خبرنگاران نوشت: مستقر شدن کارگاه‌های سنگ شکن در نزدیکی رودخانه‌ها طی سالیان متمادی زمینه ساز برداشت غیرمجازشن و ماسه و تخریب بستر رودخانه‌ها شده است.

 

افت ۸۰ درصدی هنرجویان ورزشی گلستان/اتحادیه باشگاه‌داران تشکیل شود

مهر نوشت: یک کارشناس ورزشی از افت ۸۰ درصدی هنرجویان در زمان کرونا خبرداد و تشکیل اتحادیه باشگاه‌داران در استان گلستان و ارزشیابی آنها از لحاظ کیفی و کمی را ضروری دانست.

 

دسترسی محدود کشاورزان گلستانی به تسهیلات بانکی/ تجهیز کشاورزی معطل تخصیص اعتبارات

فارس نوشت: در حالی که به گفته کارشناسان ارائه اعتبارات کشاورزی مناسب می تواند به عنوان یک عامل تقویت شده در جریان توسعه کشاورزی محسوب شود اما دسترسی به منابع و تسهیلات بانکی برای کشاورزان گلستانی محدود است.

مشکلات موجود در بخش کشاورزی طی سال­‌های اخیر موجب شده تا سطح درآمد و میزان پس­انداز کشاورزان به شدت کاهش یابد و این بخش مهم اقتصادی با کمبود سرمایه مواجه شود و این امر یکی از موانع مهم در بخش کشاورزی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار