مدیر کل کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

۲۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان راهی خانه بخت شدند .

توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:این نهاد با اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه ، به ارزش ۵ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان ، زوج های جوان را راهی خانه بخت کرد.
وی با اشاره به برنامه ی اهدای ۱۲۹۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در سال جاری افزود: ۵ قلم لوازم خانگی با شعار "ازدواج آسان با کالای ایرانی" شامل؛ یخچال فریزر،ماشین لباسشویی،اجاق گاز،تلویزیون و جاروبرقی در هر سری از این جهیزیه هاست.
بابایی افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۰ سری جهیزیه طی ۲ مرحله در سالروز آزادی خرمشهر و همچنین دهه ی کرامت با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به زوج‌های گلستانی اهدا شده است.
بابایی عنوان کرد: این نهاد با برنامه ریزی قرار است طی ۲ نوبت دیگر و در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) وهمچنین دهه ی مبارک فجر با همت خیران عزیز ، باقی مانده برنامه اهدای جهیزیه خود را محقق نماید .
بابایی با بیان اینکه تلاش کمیته امداد، فراهم کردن زمینه ازدواج موفق و زندگی پایدار است، افزود: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج، ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: این نهاد در سال گذشته ۱۷۸۶ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر۱۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای ازدواج آسان جوانان تحت حمایت تخصیص داده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار