رئیس کمیته امداد گنبدکاووس گفت: به مناسبت عید غدیر ۱۴ سری جهیزیه به نیت ۱۴ معصوم (س) بین دختران مددجو که قصد دارند در این روز زندگی مشترک خود را آغاز کنند، توزیع می‌شود.

۱۴ سری جهیزیه بین دختران مددجو گنبدی توزیع می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد باقرپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با همکاری کمیته امداد شعبه «داشلی‌برون» ۱۳۲ سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس که زندگی مشترک خود را آغاز کردند، توزیع شده است.

وی تصریح کرد: هر سری از جهیزیه شامل ماشین لباسشویی اتوماتیک، اجاق گاز فردار، جارو برقی، یخچال، تلویزیون ۳۲ اینچ به ارزش ریالی هر سری ۱۵ میلیون تومان است.

رئیس کمیته امداد گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها با کمک خیرین مددجویان مانند دایی، عمو و یا سایر بستگان آنها تهیه شده و نیمی از مبلغ جهیزیه توسط بستگان این افراد و مابقی توسط کمیته امداد به حساب شرکت مورد نظر واریز شده است تا لوازم خانگی به قیمت  تعاونی از طرف شرکت ارسال شود.

وی ادامه داد: به مناسبت عید غدیر نیز ۱۴ سری جهیزیه با کمک کمیته امداد شعبه «داشلی‌برون» تهیه و بین مددجویانی که زندگی مشترک خود را در این روز آغاز کنند، اهدا می‌شود.

باقرپور گفت: در عید سعید قربان کمک‌های نقدی و غیرنقدی (گوشت قربانی) به ارزش ریالی ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد شعبه «داشلی‌‌برون» و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین مددجویان این دو شعبه در شهرستان گنبدکاووس توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار