علی محمد زنگانه استاندار گلستان امروز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به گنبدکاووس با حضور در منزل شهید نوری خرمالی از شهدای اهل سنت این شهرستان مرزی با خانواده وی که درسال ۶۷ و در منطقه عملیاتی دهلران به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار گلستان با خانواده شهید اهل سنت گنبدکاووس دیدار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، استاندار گلستان در این دیدار با مهم دانستن مقام شهادت گفت: دیدار با خانواده شهیدان مایه افتخار است.

خانواده شهید نوری خرمالی همچنین در حادثه منا (مراسم حج تمتع سال ۹۴) نیز ۲ تن از اعضای خانواده به نام‌های خدیجه خرمالی و عبدالباقی گلچشمه را از دست دادند.

گنبدکاووس از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۵۱۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که حدود ۱۷۰ نفر آنان از جامعه اهل سنت این شهرستان هستند.

به گزارش ایرنا، استاندار گلستان قبل از حضور در منزل این شهید با آخوند عبدالکریم جاور امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز دیدار کرد.

حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن محرومان ویژه مددجویان کمیته امداد گلستان که به صورت متمرکز در روستای قزلجه ماتی گنبد برگزار می‌شود، شرکت در همایش تجلیل از والیبالست‌های نوجوان تیم شهرداری گنبدکاووس که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شدند و بازدید از مسابقات سوارکاری کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به این شهرستان است.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار